24 نفر خرده فروش و سارق در کیش دستگیر شدند


24 نفر خرده فروش و سارق در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا -  فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی در جریان اجرای طرح رعد 24 سارق و مالخر را دستگیر کردند.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویژه رعد در محل های از پیش تعیین شده بر اساس گزارش های مردمی و رصدهای پلیسی، با هدف برخورد با خرده فروشان و سارقان در این جزیره اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۲۴ نفر از افراد خرده فروش و سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شدند افزود: از محل اختفای افراد دستگیر شده چهار دستگاه دوچرخه، سه دستگاه کندانسور کولر، ۱۰ عدد باتری موتورشارژی و سه عدد کپسول گاز مسروقه کشف و به مالبختگان عودت شد.

سرهنگ جمالی یادآور شد: جزیره کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و قانون شکنان باید بدانند با حمایت خوب دستگاه قضایی قطعاً پلیس برخورد جدی با متخلفین را ادامه خواهد داد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش از حمایت دستگاه قضایی و همکاری مردم از طریق تماس با ۱۱۰ تقدیر کرد و افزود:روند اجرای طرح رعد توسط نیروهای پلیس پیشگیری این فرماندهی در زمان های مختلف ادامه دارد و فعال سازی پایش تصویری و کمک به پلیس برای هوشمندسازی برخورد با متخلفین را تصریح خواهد کرد.

24 نفر خرده فروش و سارق در کیش دستگیر شدند

نقش رسانه ها در ارتقا احساس امنیت بسیار موثر است

معاون اجتماعی این فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز در یک گفت و گوی خبری ضمن تشکر از حمایت های همیشگی اصحاب رسانه کیش اظهار داشت: ورود به موقع رسانه ها از عوامل موثر بر تقویت احساس امنیت و تحقق آن در جامعه است.

سرگرد محمد زنگانه افزود: مقوله احساس امنیت یک مقوله ای پیچیده است که علاوه بر دستگاه های انتظامی و امنیتی، سایر دستگاه های اجرایی نیز در تحقق آن نقش تعیین کننده ای دارند.

زنگانه با بیان اینکه نقش رسانه ها در گسترش احساس امنیت در جزیره کیش قابل تقدیر است، یادآور شد: مولفه احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است و پلیس با همکاری همه بخش ها به خصوص رسانه ها تلاش دارد تا احساس امنیت را در جامعه گسترش دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش به نقش کلیدی و مهم رسانه ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش بسزای را ایفا کنند.

زنگانه از انتشار اخبار انتظامی و دریابانی و هشدارهای پلیسی در رسانه های فعال در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و افزود: نقش رسانه ها برای فرهنگ سازی و اقدام های پیشگیرانه در حوزه موضوعات اجتماعی که امروزه در جزیره کیش نیاز به توجه جدی دارد هائز اهمیت است و نیاز به ورود رسانه ها بیش از گذشته احساس می شود.

وی گفت: نیاز امروز جزیره کیش تقویت فرهنگ ترافیک، پیشگیری از سرقت، جلوگیری از ورود انواع مواد مخدر، برخورد با افراد ناهنجار و کنترل تردد افراد بیکار، معتاد و سارق به جزیره کیش است که این کار با ساماندهی و ثبت سوابق شاغلین در سامانه هوشمند اداره کار به خوبی قابل کنترل خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: تماس های مکرر مردم شریف با سامانه های ۱۱۰ انتظامی، ۱۲۰ پلیس راهور و بعضاً ۱۹۷ سامانه انتقادها و پیشنهادها از عملکرد دستگاه های مختلف به واسطه شرایط روز ، نیاز توجه به آسیب های اجتماعی موجود را دوچندان می کند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعه در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟