شیلهاوی: مردم چک به ما افتخار می کنند


شیلهاوی: مردم چک به ما افتخار می کنند

سرمربی تیم ملی جمهوری چک پس از شکست مقابل دانمارک و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 اعلام کرد که به بازیکنانش افتخار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جمهوری چک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم ملی هلند را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. این تیم امشب در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف دانمارک رفت اما علیرغم تلاش های بسیار نتوانست از سد این تیم بگذرد و با قبول شکست دو بر یک از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

یاروسلاو شیلهاوی، سرمربی تیم ملی جمهوری چک با حضور در نشست خبری در مورد شکست تیمش در بازی امشب گفت:" قبل از هر چیز باید بگویم که به بازیکنانم افتخار می کنم. ما مجبور بودیم مقابل تیم های قدرتمند بجنگیم و بسیاری از همین تیم ها به اندازه ما در یورو بابا نیامدند. فکر می کنم که هواداران‌مان به ما افتخار می کنند چرا که تا آخرین لحظه جنگیدیم. همه بازیکنان مان سزاوار قدردانی هستند."

وی ادامه داد:" از تمام بازیکنانم به خاطر عملکردی که در این مسابقات داشتند تشکر می کنم. آنها بعد از این باخت ناامید شدند؛ من حتی اشک را هم در چشمان آنها دیدم. ما به یک موفقیت بزرگ نزدیک شده بودیم ولی مطمئنا حضور در مرحله یک چهارم نهایی هم برای فوتبال چک، موفقیت خوبی است."

شیلهاوی: مردم چک به ما افتخار می کنند

سرمربی تیم ملی جمهوری چک در مورد تدابیرش برای جبران نتیجه در نیمه دوم گفت:" ما در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتادیم و باید کاری انجام می دادیم. برای همین یک بازیکن دیگر به خط حمله اضافه کرده و با سیستم 2-4-4 بازی کردیم. به دانمارک فشار آوردیم و دروازه این تیم را هم باز کردیم. اما در ادامه قدرت کافی برای زدن گل مساوی را نداشتیم و بازی را واگذار کردیم."

توماس واچلیک، دروازه بان تیم ملی جمهوری چک هم در پایان این دیدار گفت:" از تمامی هم تیمی هایم که به من در این مسابقات اعتماد کرده و فرصت نشان دادن توانایی هایم را دادند تشکر می کنم. هیچ کس به ما ایمان نداشت اما کنار هم چسبیدیم و با روحیه تیمی قوی پیش رفتیم. ما بازی را باختیم و اینک باید به خانه برگردیم ولی من به تیم مان افتخار می کنم. با عملکردی که به خصوص در نیمه دوم این بازی داشتیم می توانیم سرمان را بالا نگه داریم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟