برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا


برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در فصل تابستان قرار داریم و هر ساله در این ایام در کنار برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اجرا می شد و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به صورت ویژه در دستور کار بود که امسال این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های ستاد کرونا برگزار می شود.

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: تلاش برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و دوری از ناهنجاری ها از برنامه های مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود و در این راستا با تمام توان پای کار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی برگزار می شود و تلاش داریم تا خوراک مناسب فرهنگی به جامعه هدف ارائه شود.

چادرنشین از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و برنامه های ما در این ایام در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی، ورزشی و غیره اجرا می شود.

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا

وی تصریح کرد: اوقات فراغت فرصت تقویت ارزش‌ها و پرورش استعدادهای جوانان است و زمان مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد است که باید در این راستا تلاش شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: تلاش برای در مسیر درست قرار گرفتن کودکان و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم از تلاش های مهم کانون مساجد است که در این کانون هم با قوت اجرایی می شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !