دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)


اگر به دنبال لینک دانلود فصل دوم سریال سی (دیدن) و سریال هجوم هستید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اگر به دنبال لینک دانلود فصل دوم سریال سی (دیدن) و سریال هجوم هستید به ادامه مطلب مراجعه کنید. در این نوشتار اخبار، تیزر و لینک دانلود فصل پنجم خانه کاغذی، فصل 11 والکینگ دد و فصل نهم دکستر نیز جهت رفاه و آرامش خاطر شما کاربران گرامی درج شده است.

The Walking Dead Season 11 2021

در بین آثار نام برده شده؛ باید فصل 11 سریال والکینگ دد را دست به نقدترین و نزدیک ترین سریالی دانست که در لیست پخش امسال قرار گرفته است.

The Walking Dead 2021 به وسیله فرانک دارابونت در ژانر: ترسناک، مهیج و با حضور بازیگران مشهوری از جمله اندرو لینکولن, نورمن ریدس, جان برنتال, سارا وین کالیز ساخته شده است.

در خلاصه داستان مردگان متحرک آمده است که: این سریال داستان زندگی پلیسی است که در یک ماموریت تیر می خورد و به کما می رود. وقتی بیدار می شود، متوجه می شود همه مردم شهر تبدیل به زامبی شده‌اند و شهر بهم ریخته‌ است. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

اندکی درباره سریال مردگان متحرک

پخش این مجموعه از سال 2010 اغاز شده و تا کنون ده فصل از آن پخش شده‌ است. فصل 11 آخرین فصل این سریال خواهد بود. این سریال با استقبال عمومی مواجه شد و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد. فصل 11 واکینگ دد از تاریخ 22 آگست 2021 و در قالب 24 اپیزود پخش می شود و شما می توانید از سایت کول دانلود این سریال زیبا را به صورت زیرنویس چسبیده دانلود و تماشا نمایید.

دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)

جهت دانلود فصل 11 سریال جذاب و تماشایی والکینگ دد با زیرنویس چسبیده به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود فصل 11 سریال The Walking Dead 2021

See Season 2 2021

پس از پخش موفق و استقبال بالا از سریال See 2019 ، حال سازندگان آن تصمیم به عرضه فصل دوم این سریال گرفته اند. See 2021 به وسیله فرانسیس لارنس در ژانر: اکشن، درام و با شرکت جیسون موموآ، هرا هیلمارسدوتیر، سیلویا هوکس، نستا کوپر تولید شده است.

در خلاصه داستان فصل دوم سریال دیدن آمده است که: داستان سریال درباره انسان ها و تمدنی است که برای نسل هاست که نابینا شده‌ اند و حالا دو کودک بینا متولد می شوند و …

درباره این سریال

دیدن یک مجموعه تلویزیونی به تهیه‌ کنندگی و پخش اپل تی ‌وی پلاس است. این سریال با بازی جیسون موموآ در نقش اصلی همراه است. فیلمنامه مجموعه دیدن توسط استیون نایت نگاشته شده و به ‌وسیله فرانسیس لارنس کارگردانی شده‌است. فصل اول مجموعه در سال 2019 پخش شد و توانست نمرات نسبتا خوبی دریافت کند. این سریال نیز از اواخر آگست 2021 و تنها چند روز پس از والکینگ دد، آغاز به پخش خواهد کرد.

دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)

جهت دانلود فصل 2 سریال دیدن (سی) با زیرنویس چسبیده بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فصل دوم سریال See 2021

Money Heist Season 5 2021

فصل پنجم سریال محبوب و پرطرفدار سریال خانه کاغذی نیز به زودی پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی آلکس پینا در ژانر:اکشن، ماجراجویی و با حضور پدرو آلنسو, آلوارو مورته , ایتسیار ایتانیو, اورسولا کوربیرو به عنوان بازیگران، ساخته شده است.

در خلاصه داستان فصل پنجم Money Heist 2021 آمده است که: حدود دو سال از ماجراها گذشته و گروه در نقاط مختلف دنیا پخش شده و از زندگی جدید خود لذت می ‌برند. با این حال یک اشتباه منجر به دستگیری ریو توسط پلیس شده و پروفسور برای نجات او وارد عمل می‌شود

درباره این سریال

سریال خانه کاغذی که ابتدا توسط یک شبکه اسپانیایی پخش شد بعد از دو فصل موفق توسط نتفلیکس خریداری شد و با پخش جهانی این سریال مثل بمب صدا کرد. بعد از آن بود که سریال برای سه فصل دیگر تمدید شد.احتمالا فصل پنجم آخرین فصل این سریال مهیج خواهد بود. این سریال اسپانیایی به شهرتی جهانی دست پیدا کرده و حالا میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان منتظر تماشای فصل پنجم و پایانی آن هستند. این سریال در 10 اپیزود و در دو مرحله پخش خواهد شد. تاریخ انتشار پارت اول: ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ ، تاریخ انتشار پارت دوم: ۳ دسامبر ۲۰۲۱

دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)

جهت دانلود فصل پنجم سریال خانه کاغذی 2021 با زیرنویس چسبیده بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فصل پنجم سریال Money Heist 2021

بر روی پوستری که از فصل 5 مانی هیست منتشر شده است و درست بالای اسم سریال، به زبان اسپانیایی درج شده است که:

"پروفسور: آن ها دارند درجه صبر منو آزمایش می ‌کنند! "

احتمالا این متن به نوعی خبر از اتفاقات و رویدادهای جدید در فصل پنجم سریال دارد و حتی بتوان آن را جزیی از خلاصه داستان نیز دانست. بر این اساس خبر از برنامه ها و نقشه های بزرگ پروفسور و دارو دسته اش برای مخاطب دارد.

Invasion 2021

سریال هجوم نیز یکی دیگر از سریال های مهم امسال خواهد بود. سوای از سطح بالا و جذابیت ذاتی این سریال که مورد توجه بسیاری از منتقدین خارجی قرار گرفته است، از جهتی دیگر نیز برای ما ایرانی ها حایز اهمیت است، چرا که گلشیفته فراهانی بازیگر موفق و نامدار ایرانی نیز در آن بازی کرده است.

Invasion 2021 به کارگردانی: یاکوب وبروگن، در ژانر: درام، تخیلیو به با حضور سم نیل، گلشیفته فراهانی، شامیر اندرسون، فیراس ناصر تولید شده است.

در خلاصه داستان سریال هجوم می خوانیم که: داستان این سریال درباره هجوم بیگانگان به زمین از دید ملیت های مختلف هست و … در این سریال گلشیفته فراهانی نقش یک مادر سوری پناهده به اسم انیشا مالک را بازی خواهد کرد و فیراس ناصر هم قرار است به‌ عنوان همسر او در نقش شخصیتی به اسم احمد مالک ظاهر شود.سریال در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا ، انگلستان، مراکش و ژاپن فیلم‌ برداری شده است و فصل اول آن ده قسمت دارد. این سریال در اکتبر 2021 در سایت کول دانلود و همزمان با پخش جهانی، منتشر خواهد شد.

دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)

پیشنهاد اکید داریم که حتما به تماشای این سریال جذاب و تماشایی بنشینید. چرا که قطعا از دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود سریال Invasion 2021

Dexter Season 9 2021

و اما فصل نهم دکستر که شاید حتی بتوان آن را جذاب ترین سریال امسال نیز دانست در راه است.

Dexter 2021 به کارگردانی کلاید فیلیپس و در ژانر: اکشن، جنایی ساخته شده است. مایکل سی هال و جان کیوسک به عنوان بازیگران اصلی در این پروژه حضور دارند. در خلاصه داستان دکستر فصل 9 آمده است که: داستان بر روی فردی به نام دکستر مورگان تمرکز دارد که به عنوان کارشناس آثار خون در بخش جنایی پلیس میامی مشغول به کار است. او در ساعت آزادش به شکار قاتلینی می‌پردازد که به روش ‌های مختلف موفق شده‌اند قانون را دور زده و از چنگال عدالت فرار کنند.

درباره این سریال

سریال دکستر که با استقبال مخاطبان همراه شده بود بعد از هشت فصل به پایان رسید. به جر پایانی که رضایت مخاطب را نداشت، چهار فصل ابتدایی سریال تحسین جهانی را به همراه داشت اما کیفیت سریال در ادامه با افت مواجه شد تا جایی که فصل آخر، اعتراضات و حواشی بسیاری را به وجود آورد. در حالی که مخاطبان انتظار داشتند دکستر نهایتا بمیرد، او مرگ خودش را جعل کرده و سپس به عنوان یک انسان معمولی زندگی آرامی را آغاز کرد. در این بین با وجود این که بسیاری از طرفداران به خاطر انتخاب چنین پایانی خشمگین بودند ولی حالا سازندگان قصد دارند فصل نهم این سریال محبوب را دوباره ساخته اند و به زودی به مرحله پخش خواهد رسید.

دانلود فصل دوم سریال سی و سریال هجوم (با بازی گلشیفته فراهانی)

جهت دانلود فصل نهم سریال دکستر 2021 با زیرنویس چسبیده بر روی این لینک کلیک کنید:

دانلود فصل نهم سریال Dexter 2021

*** اندکی درباره سایت کول دانلود CoolDl.Net: لازم به ذکر است که تمامی آثار خارجی درج شده در این سایت، با لینک رایگان و قانونی و پرسرعت و همچنین نسخه های بازبینی شده و حلال با دوبله پارسی یا زیرنویس چسبیده می باشند. لینک ها به دلیل وجود سرورهای پرقدرت ایرانی مضاف بر این که به دلیل وجود در داخل کشور، بسیار سرعت بالایی دارند، با ترافیک نیم بها (نصف) نیز برای شما کاربران گرامی محاسبه خواهند شد)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !