ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می شود


ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی از فردا آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.


محسنی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور ترم تابستانه خواهیم داشت و تمام دورس نظری، کلاس‌ها و آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و در تاریخ ۲۴ تیتر دانشجویان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

او افزود: کلاس‌های ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از ۲۴ تیر آغاز می‌شوند و تا ۲۵ مرداد ماه یعنی به صورت یک ماه ادامه دارند، همچنین گفتنی است که تمامی کلاس‌ها به صورت الکترونیکی و ارزشیابی هم به شیوه غیر حضوری انجام خواهد شد.

محسنی تصریح کرد: ارزشیابی دروس ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و علاوه بر دانشجویان دانشگاه پیام نور، سایر دانشجویان دانشگاه‌های کشور در صورت موافقت موسسه آموزش عالی یا دانشگاه خود می‌توانند در این کلاس‌های تابستانی شرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در ترم تابستانی دانشگاه پیام نور دروس عمومی ترم ۶ کارشناسی و ترم‌های بعد از آن و همچنین دروس کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه خواهد شد.

امتحانات ترم تابستانی مجازی برگزار می شوند

محسنی درباره شیوه برگزاری امتحانات ترمی که گذشت، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی همراه با ارزشیابی استادان به صورت غیرحضوری انجام شد و آزمون‌های ترم تابستانی هم همانند ترم گذشته برگزار می‌شوند.

او گفت: با تمهیداتی که دانشگاه پیام‌نور اندیشیده بود تعداد محدودی از دانشجویان در زمان امتحانات مجازی دچار مشکل قطعی برق شدند.

بیشتر بخوانید

مقاومت اقتصاد دانش بنیان در برابر صدمات ناشی از کرونا دانشگاه پیام نور مشاور علمی و سیاستگذار شرکت عمران است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن