خط تولید فولاد غدیر ایرانیان در اردکان متوقف شد


خط تولید فولاد غدیر ایرانیان در اردکان متوقف شد

مدیر کارخانه احیاء مستقیم آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شهرستان اردکان، از توقف تولید و قطعی برق این کارخانه به مدت یک هفته در راستای گذراندن بحران قطعی برق منازل در کشور خبر داد.

«محمدرضا پاکسیما» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به اتفاقات و مشکلات اخیر قطعی برق خانگی، گفت: در این برهه زمانی که به دلیل کاهش تولید برق کشور و به دنبال آن خاموشی‌های مکرر در شهر و روستاها موجب سختی‌های فراوانی برای مردم به ویژه مردم نجیب استان یزد و اردکان شده است، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با درایت و تصمیم مدیر عامل و هماهنگی با مسئولان استان یزد، تصمیم گرفت جهت همیاری و همکاری با مردم و در جهت کاهش آسیب به هموطنان عزیز، تولید خود را به مدت یک هفته متوقف کند.

وی با ابراز امیدواری به استمرار برق در مسیر چرخه تولید و زندگی با همت و مدیریت همگانی، تصریح کرد: امیدواریم این روزهای سخت را با همدلی و همکاری ویژه بین صنعت و مدیریت بخش های مختلف در راستای ایفای تعهدات اجتماعی‌مان پشت سربگذاریم و گامی ارزشمند برداریم تا باقیات الصالحاتی برای همه زحمتکشان عرصه تولید و صنعت مخصوصا همکارانمان در شرکت آهن وفولاد غدیر ایرانیان باشد.

یادآور می‌شود؛ شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در شهرستان اردکان واقع شده و سالانه با تولیدی بالغ بر یک میلیون تن آهن اسفنجی، نقش اساسی در تولیدات فولادی کشور دارد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمادگی 180 گروه جهادی واکنش سریع برای مقابله با سیل احتمالی یزد