ریزش شدید بیت کوین در راه است ؟!


در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد ریزش نسبی قیمت‌ها بودیم.

به گزارش سایت طلا ،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین نسبت به دو روز پیش همچنان بالای هزار دلار پایین‌تر است و این در حالی است که نسبت به دیروز همین موقع بیش از یک درصد افزایش قیمت داشته است.

بیت‌کوین طی ساعات گذشته در محدوده قیمتی 32900 تا 33000 دلار خرید و فروش می‌شود.

قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته پیش هم تقریباً تغییر نداشته و ارزش کل بازار آن هم اکنون 617 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

در 24 ساعت گذشته همچنین 799 هزار بیت‌کوین به ارزش 26 میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است و تعداد بیت‌کوین‌های جهان امروز به 18 میلیون و 751 هزار و 675 عدد رسیده است.

ریزش شدید بیت کوین در راه است ؟!

پیش‌بینی سقوط بیت‌کوین به کانال ۲۰هزاردلاری

ارزش بیت‌کوین با ۶درصد کاهش، تا ۳۲۹۲۰ دلار پایین آمده است و برخی پیش‌بینی می‌کنند در صورت عدم ورود سرمایه‌گذاران سازمانی تا ۲۰هزار دلار سقوط می‌کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا زمان بیشتری برای بررسی درخواست مؤسسه اسکای بریج کپیتال برای تأسیس یک صندوق معامله بیت‌کوین می‌خواهد. قانونگذاران آمریکا حساسیت شدیدی نسبت به تأیید چنین سرمایه‌گذاری‌هایی دارند. تأیید این درخواست باعث می‌شود سرمایه‌گذاران بدون اینکه مالک بیت‌کوین باشند، به بازار آن دسترسی پیدا کنند.

قیمت بیت‌کوین مدتهاست در محدوده 30 هزار دلار قرار دارد و نسبت به 65 هزار دلاری که در آوریل معامله می‌شد کاهش یافته است. برخی تاجران پیش‌بینی می‌کنند ارزش بیت‌کوین در بلندمدت افزایش یابد ولی برخی دیگر می‌گویند بیت‌کوین در صورت عدم ورود سرمایه‌گذاران سازمانی تا 20 هزار دلار سقوط می‌کند.

با وجود این که گاهی از بیت‌کوین به‌عنوان یک پشتوانه ایمن یاد می‌شود ولی این ارز مجازی در کل سال جاری میلادی نوسان داشته و نسبت به سایر سرمایه‌ها کاهش بیشتری را تجربه کرده است.

ریزش شدید بیت کوین در راه است ؟!



برخلاف بیت‌کوین اما اتریوم 2.7 درصد کاهش قیمت داشته و هم اکنون 2119 دلار در حال معامله شدن است.

باینانس کوین هم 1.7 درصد ریخت و در حال حاضر 310 دلار در بازار دست به دست می‌شود.

کاردانو نیز 2.5 درصد از ارزش خود را از دست داد و 1.33 دلار در حال معامله است. برخلاف اکثر ارزهای مجازی مطرح داجکوین امروز 6.6 درصد رشد قیمت داشت و الان 22 سنت به فروش می‌رسد.

ریپل هم 0.7 درصد ریخت و 61 سنت در حال معامله شدن است به طور کلی ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی نسبت به 24 ساعت پیش 0.6 درصد پایین آمده و به 1371 میلیارد دلار رسیده است.

در این بازار همچنین 72 میلیارد دلار حجم خورده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به 10 هزار و 808 نوع رسیده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهنمای کامل ثبت نام کلاس اولی‌ها