مانچینی: فعلا که آشفته نیستم، فردا را نمی دانم!


روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است دلیل ناکامی انگلیس در ادوار گذشته تنها بدشانسی بوده است.

مانچینی: فعلا که آشفته نیستم، فردا را نمی دانم!
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است دلیل ناکامی انگلیس در ادوار گذشته تنها بدشانسی بوده است.

تیم ملی ایتالیا بعد از 9 سال دوباره به فینال جام ملت های اروپا راه یافته، اما این اتفاق برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال انگلیس رخ می دهد. روبرتو مانچینی، سرمربی موفق آتزوری پیش از این دیدار مدعی شد انگلیس تیمی قدرتمند است و بدون در اختیار داشتن ترکیبی باکیفیت نمی توان به فینال رسید.

روبرتو مانچینی گفت: "من در حال حاضر آشفته نیستم، ممکن است فردا احساس دیگری داشته باشم. مطمئنا هدف لذت بردن و سرگرمی است، اما امیدوارم که بتوانیم عملکرد درخشانی هم باشیم. شرایط آسان نبوده و ما نمایش خوبی داشتیم که به اینجا رسیدیم. حالا قبل از اینکه همه بتوانیم به تعطیلات برویم، یک بازی پرفشار دیگر نیز وجود دارد.

مانچینی: فعلا که آشفته نیستم، فردا را نمی دانم!

ما می خواستیم سبک فوتبال خود را در مقابل اسپانیا نیز ارائه دهیم، اما آنها توانستند قدرت ما را محدود سازند. ما با هویت خود به فینال رسیده ایم و حالا نیز قصد تغییر نداریم. انگلیس نه فقط در خط میانی، بلکه در تمامی خطوط از نظر فیزیکی پارک از ما قوی تر است. اما فوتبال بازی با توپ است و بنابراین ما امیدواریم که فوتبال تکنیکی پیروز دیدار نهایی لقب گیرد.

انگلیس همیشه تیم خوبی داشته و آنها در بسیاری از موارد بدشانس بوده اند. این یک بازی فوق العاده فوتبال در استادیوم مملو از تماشگر خواهد بود و این ضیافت برای هر کسی که فوتبال را دوست دارد شگفت انگیز است. ما از ویژگی های حریف باخبریم و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. شما بدون در اختیار داشتن یک تیم فوق العاده به فینال نمی رسید.

تیتر نشریه اسکاتلندی علیه انگلیس؟ بامزه بود. ما باید فقط روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم و امیدواریم در پایان شاهد جشن هوادارانمان باشیم. اما به هر حال این فقط یک مسابقه فوتبال است. حفظ آرامش به دلایل متعددی دشوار است، اما ما باید تمرکز خود را بر روی فوتبال گذاشته و درک کنیم که این آخرین مانع پیش روی است. ما می خواهیم فردا شب 90 دقیقه بیشتر لذت ببریم.

مانچینی: فعلا که آشفته نیستم، فردا را نمی دانم!

این یک از مهمترین لحظات زندگی حرفه ای من است. من در بسیاری از سطوح در ترکیب ایتالیا بازی کرده ام و ما در شرایطی قهرمان رقابت های زیر 21 سال اروپا یا جام جهانی نشدیم که لیاقتش را داشتیم. ما نماینده ایتالیا هستیم و امیدوارم فردا به عنوان سرمربی به آن موفقیت و رضایتی برسم که به عنوان بازیکن نتوانستم به آن دست یابم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)