پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی‌کنم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از عملکرد شاگردانش در مصاف با سپاهان به خصوص در نیمه دوم این مسابقه پرداخت.

پورموسوی: دیگر به هیچ داوری سلام نمی‌کنم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تمجید از عملکرد شاگردانش در مصاف با سپاهان به خصوص در نیمه دوم این مسابقه پرداخت.

سیروس پورموسوی که تیمش با نتیجه 4 بر 1 در مصاف برابر سپاهان شکست خورد، با آرامش و متانت در کنفرانس خبری این مسابقه حاضر شد و در شروع صحبت هایش در مورد اتفاقاتی صحبت کرد که در ابتدایی بازی میان او و داور مسابقه رخ داد: ابتدا به نویدکیا و تیم بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم و از مهمان‌نوازی‌شان تشکر می‌کنم. یک گِله از خودم می‌کنم که چرا قبل از بازی 3 بار به داور سلام کردم و او جواب من را نداد.


او سپس با انتقاد از عملکرد مهدوی داور مسابقه بیان کرد: یک داور با این همه اشتباه در بازی هیچ جایگاهی در فوتبال ایران ندارد. اشتباهات زیادی هم برای ما و هم سپاهان داشت که تاثیرگذار نبود. شکست‌مان را گردن داور نمی‌اندازیم ولی از خودم گلایه می‌کنم و دیگر به هیچ داوری سلام نخواهم کرد.


بخش بعدی صحبت های سیروس پورموسوی در مورد شرایط فنی تیمش و غایب هایی بود که تیمش در مصاف برابر سپاهان با آنها روبرو بود: توانایی و پتانسیل‌ تیم‌مان همین نمایشی بود که مقابل سپاهان داشتیم. 3 بازیکن‌مان را تا پایان فصل از دست دادیم، زهیوی، زبیدی و محمد اهل شاخه. متاسفانه قبل از بازی هم 3 بازیکن‌مان فلاح‌زاده، طالب ریکانی و حسن بیت‌سعید را در اختیار نداشتیم و به جای آنها 6 بازیکن جوان و زیر 21 سال را بازی دادیم.


او اینطور صحبت هایش را خاتمه داد: با افتخار این شکست را می پذیریم و به دنبال آینده سازی هستیم. امروز یک فرصت خوب برای جوانان‌مان بود. به لحاظ فوتبالی نباختیم و ما به لحاظ امتیازی شکست خوردیم. در نیمه دوم سراسر حمله بودیم و جوانان‌مان هم هیچ هراسی از حریف نداشتند و گل هم زدیم. روی گل سوم غفلت کردیم و این اختلاف به وجود آمد ولی در نیمه دوم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس