طلسم بابک مرادی در دستگردی شکست


بابک مرادی وینگر چپ استقلال بالاخره و پس از مدت ها در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت و برای تیمش به میدان رفت.

طلسم بابک مرادی در دستگردی شکست
بابک مرادی وینگر چپ استقلال بالاخره و پس از مدت ها در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت و برای تیمش به میدان رفت.

یکی از سورپرایز های فرهاد مجیدی برای دیدار مقابل سایپا، استفاده از بابک مرادی در سمت چپ ترکیب تیمش بود. در حالیکه به دلیل محرومیت نادری انتظار می رفت که متین کریم زاده برای آبی پوشان به میدان برود، اما مجیدی در جدال با نارنجی پوشان تصمیم گرفت تا از مرادی استفاده کند.


وینگر فصل گذشته ماشین سازی که به عنوان نخستین خرید تیم محمود فکری به استقلال پیوست، در همان ابتدای کار با محرومیتی عجیب و غریب از سوی کمیته تعیین وضعیت مواجه شد. محرومیتی که بعد از مدتی رد شد و مرادی پس از غیبتی چند روزه توانست برای تیمش به میدان برود.

طلسم بابک مرادی در دستگردی شکست


با برکناری محمود فکری و حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، مرادی تنها در جدال با تیم سابقش یعنی ماشین سازی از ابتدا برای آبی پوشان به میدان رفته بود و در این مدت برای دقایقی کوتاه در ترکیب استقلال قرار می گرفت که اتفاقا پرتلاش و دونده ظاهر می شد.


او در نبرد با سایپا، برخلاف انتظارها از ابتدا به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. مرادی حتی 2 بار شانس خود را برای گل زدن امتحان کرد ولی با سدی به نام کوروش ملکی مواجه شد و گلر سایپایی ها مانع از گل زدن وینگر آبی ها شد.

طلسم بابک مرادی در دستگردی شکست


مرادی همچنین 81 درصد پاس هایش سالم بودند و 3 بار نیز در کارهای دفاعی به تیمش کمک کرد و به طور کلی یکی از خوب های استقلال در برابر سایپا بود و در پیروزی آبی پوشان مقابل میزبانشان در ترکیب تیم مجیدی موثر کار کرد.


وینگر چپ پای استقلال حالا امیدوار است که با جلب رضایت فرهاد مجیدی، بتواند در بازی های پیش رو بیشتر از قبل به میدان برود. با جدایی میلیچ، حالا نادری در سمت چپ تنهاست و مرادی می تواند امیدوار باشد که برای کمک به سمت چپ استقلال، مجیدی حساب بیشتری روی او باز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم