و حالا ارسلان در نقش بدل دیاباته (عکس)


ارسلان مطهری با دو گلی که برابر سایپا به ثمر رساند، شمار گل هایش در لیگ برتر را به عدد هفت رساند تا بهترین گلزن استقلال لقب بگیرد.

و حالا ارسلان در نقش بدل دیاباته (عکس)
ارسلان مطهری با دو گلی که برابر سایپا به ثمر رساند، شمار گل هایش در لیگ برتر را به عدد هفت رساند تا بهترین گلزن استقلال لقب بگیرد.

حضور 17 دقیقه ای ارسلان مطهری برای باز کردن گره بازی با سایپا و شکستن خط دفاعی حریف کافی بود و مهاجم آبی پوشان در مدت زمان اندک حضورش در زمین، دو بار دروازه کوروش ملکی را باز کرد تا استقلال مقابل خودروسازان به پیروزی دست پیدا کند.


او ابتدا روی پنالتی که قایدی کسب کرده بود، به زیبایی هر چه تمام تر دروازه بان حریف را فریب داد و خلاف جهت حرکت ملکی، دروازه سایپا را باز کرد و در ادامه با شلیکی دیدنی و سرکش، با وجود واکنش گلر خودروسازان روی توپ، ضربه اش را به طاق دروازه حریف چسباند و خیال فرهاد مجیدی را از بابت پیروزی راحت کرد.


مطهری که چند هفته ای بود در راه رسیدن به گلزنی ناکام بود و با بدشانسی تمام نمی توانست برای استقلال گل بزند، در برابر سایپا به این طلسم پایان داد. او دو هفته پیش دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد ولی بر اثر تصمیم جنجالی کمک داور بازی گلش مردود اعلام شد و هفته قبل نیز برابر تراکتور دوبار و توسط اخباری و هادی محمدی، در امر گلزنی ناکام ماند.
ارسلان مطهری که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به استقلال پیوست، زیر سایه گلزنی های دیاباته قرار گرفت ولی در این فصل حالا بالاتر از قایدی و شیخ قرار گرفته است. او با دبل برابر سایپا شمار گل هایش در لیگ برتر را برای استقلال به عدد هفت رساند تا اکنون به عنوان برترین گلزن تیم فرهاد مجیدی معرفی شود.

و حالا ارسلان در نقش بدل دیاباته (عکس)


مهاجم آبی پوشان که یک گل نیز در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده، حالا از زیر سایه شیخ دیاباته و مهدی قایدی خارج شده و به تنهایی برترین گلزن تیمش محسوب می شود. مهاجمی که فصل گذشته در همه رقابت ها 10 بار برای استقلال گل زده بود، حالا فاصله زیادی تا شکستن رکورد خوبش در فصل قبل ندارد.


مطهری در بازی با سایپا در دقایق اندکی که در زمین حضور داشت، عملکرد بسیار خوبی را از خودش نشان داد و پس از 115 روز در لیگ برتر برای آبی پوشان گلزنی کرد. پس از دبل او بود که فرهاد مجیدی برای دقایقی نیز شیخ دیاباته را به زمین فرستاد تا این بزیکن برای دربی روز پنج شنبه در شرایط بازی قرار بگیرد. قایدی نیز که روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بارها با آزار خط دفاعی سایپا، برای تیمش موقعیت خلق کرد تا بدین صورت مهاجمین مجیدی همگی برای شهرآورد حساس جام حذفی آماده شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)