رقابت 120 اثر در سومین جشنواره ردای گوهرشاد


رقابت 120 اثر در سومین جشنواره ردای گوهرشاد

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از داوری 120 اثر در سومین جشنواره طراحی لباس ایرانی اسلامی ردای گوهرشاد خبر داد.

یوسف اسماعیل‌زاده با اشاره به برگزاری سومین جشنواره طراحی لباس ایرانی اسلامی ردای گوهرشاد، اظهار کرد: سومین جشنواره ردای گوهرشاد، با محوریت حجاب اسلامی، ایرانی که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش مختلف لباس‌های رسمی، مجلسی و عفاف و حجاب برگزار شد. همچنین یک بخش ویژه دانش‌آموزان طراحی دوخت در نظر گرفته شد که با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو گردید.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: فراخوان این جشنواره در خرداد ماه منتشر شد و آخرین مهلت ارسال تا ۱۵ تیرماه تعیین شده بود. در نهایت از میان ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه ۱۲۰ اثر به مرحله داوری راه یافت.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: ۱۷ تیرماه نشست داوران با حضور کمیته متخصصان شامل اساتید دانشگاه، صاحب نظران و خبرگان صنعت پوشاک و مد برگزاری شد و فرایند داوری از میان ۲۰۰ اثر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، وی با اشاره به برپایی نمایشگاه ردای گوهرشاد با استفاده از ۱۲۰ اثر منتخب، اضافه کرد: از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه نمایشگاه این جشنواره واقع در سالن ترمه‌چی در بوستان کوهسنگی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی دایر خواهد بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرورش کرم ابریشم، پروانه اشتغال بر شانه روستاییان