دانلود همه‌ی قسمت‌های مسابقه طنز قندپهلو 1400


دانلود همه‌ی قسمت‌های مسابقه طنز قندپهلو 1400

برنامه «قندپهلو 1400» از آن دست برنامه هایی است که مخاطبان خاص و پر و پاقرصی دارد. حتی وقتی فصل های اول آن روی آنتن... ادامه مطلب نوشته دانلود همه‌ی قسمت‌های مسابقه طنز قندپهلو 1400 اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

برنامه «قندپهلو ۱۴۰۰» از آن دست برنامه هایی است که مخاطبان خاص و پر و پاقرصی دارد. حتی وقتی فصل های اول آن روی آنتن می‌رفت، با سریال هایی نظیر پایتخت رقابت می‌کرد و ژانر جدید و نویی که داشت به مذاق مخاطبان خوش آمده بود. مخصوصا وقتی که رهبر معظم انقلاب نیز به سازندگان این برنامه خداقوت گفتند، سازندگان آن بیشتر از قبل سر ذوق آمدند و فصل های بعدی را با دقت و تمرکز بیشتری ساختند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از فارس، اگرچه در ساخت این برنامه و فصل های مختلف آن وقفه هایی پیش آمد، اما در نهایت امسال هم سازندگان تلاش کردند تا خود را به نوروز برسانند و در میان برنامه های نوروزی، اوقات خوشی را برای مخاطبان خود فراهم کنند.

دانلود همه‌ی قسمت‌های مسابقه طنز قندپهلو ۱۴۰۰

این برنامه از جمله برنامه هایی است که سازندگان آن به خاطر مشغله های روزانه خود، شبها مشغول به کار هستند و برای اینکه بتوانید سر ضبط بروید، باید بدانید که پشت صحنه قندپهلو خبری از خواب نیست و گروه از نیمه شب تا بامداد مشغول کار هستند.

محل ضبط برنامه استودیو گلستان واقع در خیابان یخچال است. وارد ساختمان که بشوید، تابلوهایی از سریال های مختلف تلویزیون نظیر مختارنامه، روزگار قریب، برنامه های کودک نظیر عمو پورنگ و … خودنمایی می‌کنند. از راهروی بلندی که عبور کنید و از کنار استودیوهای چند برنامه که برسید، در نهایت و انتهای راهرو به استودیوی «قندپهلو» رسیده اید.

پروتکل های بهداشتی

برای ورود به استودیو ابتدا باید پروتکل های بهداشتی چک شود، با الکل، ماسک و تب سنج به استقبال شما می‌آیند. همه چیز که کنترل شد، می‌توانید وارد استودیو شوید. اما نکته قابل توجه جولان کرونا در استودیو است!اینجا همه چیز کرونایی شده و ویروس همه جا منتشر شده است! در حقیقت دکور برنامه متشکل از تصویری از کهکشان هاست و در داخل استودیو هم ماکت هایی از ویروس در اندازه های مختلف ساخته شده و از سقف آویزان شده اند.

البته چند ویروس بزرگ تر هم هستند که به رنگ قرمز درآمده اند و اتفاقا رضا رفیع هم با آنها سر شوخی دارد.بشکه های معروف هم در استودیو هستند و با فاصله از هم چیده شده اند. همان بشکه هایی که در فصل های قبل نقش میز را ایفا می‌کردند. اما با این تفاوت که در فصل جدید برای در امان ماندن از کرونا، ماسک زده اند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل