مربی نساجی: کار سختی مقابل پدیده داریم


مربی نساجی: کار سختی مقابل پدیده داریم

ساری – ایرنا – مربی تیم فوتبال نساجی گفت: عملکرد پدیده در سه بازی اخیر نشان می‌دهد که مقابل این تیم کار بسیار سختی داریم.

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی و شهر خودرو افزود : فردا با تیم خوب و یکدست پدیده بازی داریم. تیمی که جایگاه جدولی‌اش نشان دهنده کیفیت بازی آن است و کادر فنی خوبی هم دارد.

وی ادامه داد : در سه هفته اخیر لیگ برتر پدیده (شهرخودرو) تنها تیمی است که توانست حداکثر امتیازات را کسب کند و این نشان دهنده توانایی‌های این تیم و کادر فنی و بازیکنانش است و نشان می‌دهد که کار سختی در مقابل این تیم خوب داریم. ضمن این که مدیریت باشگاه نیز آرامش خوبی به این تیم تزریق کرده و تیم‌شان در شرایط خوبی به سر می‌برد. با این حال ما امیدواریم که بتوانیم با تلاش بازیکنان در زمین به اهداف تاکتیکی سرمربی برسیم.

مربی نساجی درباره تاخیر حضور نساجی در مازندران و تمرین نکردن در استادیوم وطنی اظهارکرد: این موضوع دلیل خاصی ندارد. بلکه با توجه به بازی سنگینی که در آبادان و در آن آب و هوای گرم و شرجی داشتیم لازم بود یک روز ریکاوری بیشتری داشته باشیم و به همین دلیل یک روز دیرتر به مازندران آمدیم. در واقع تمرین نکردن در استادیوم وطنی دلیل فنی داشت.

صداقت در پاسخ به پرسشی پیرامون حاشیه‌های داوری در هفته‌های اخیر لیگ برتر نیز گفت: سیاست کلی باشگاه نساجی و شخص سرمربی همیشه حفظ احترام برای همه داوران است. ما نظر خاصی نداریم و همیشه به جامعه داوری احترام گذاشتیم. مسائل داوری را هم به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم. تابع قانون هستیم و مداخله‌ای در این زمینه نمی‌کنیم. تمرکزمان روی مسائل فنی است.

وی با اشاره به ثبات ترکیب نساجی طی هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: تیم به ثبات مطلوبی رسیده و یکی از تیم‌هایی بودیم که در هفته‌های اخیر ترکیب‌مان تقریبا ثابت بود. اگر محرومیت یا مصدومیتی داشتیم یا بحث تاکتیکی خاصی مد نظر بود تغییراتی در ترکیب ایجاد شد ، اما در مجموع با توجه به نفراتی که در اختیار داریم برای بازی فردا تغییرات خاصی در ترکیب نخواهیم داشت.

مربی نساجی درباره آخرین وضعیت مجتبی بیژن بازیکن مصدوم نساجی نیز اظهار کرد: بیژن با تلاش خوبی که از سوی خودش و کادر پزشکی انجام شد اکنون شرایط خوبی دارد و هفته قبل در بازی دوستانه از او استفاده کردیم. به نظر می‌رسد که کم‌کم باید به شرایط بازی برسد و فکر می‌کنم تا دو هفته آینده تحت نظر پزشک و برنامه‌های تاکتیکی سرمربی می‌تواند به تیم اضافه شود.

نساجی در حال حاضر از ۲۶ بازی ۲۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و شهرخودرو نیز با کسب ۳۷ امتیاز از ۲۶ بازی رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد.

دیدار نساجی و شهرخودرو سه‌شنبه ۲۲ تیر از ساعت ۲۱ در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

داوری این دیدار توسط عباس راکی انجام می‌شود و ولی کاووسی، رحیم حاجی‌پور و پیمان فرخی‌مهر او را در این مسابقه همراهی خواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آلودگی رودخانه سیاهرود سبب مرگ 1500 قطعه ماهی شد