چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد


چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی پروژه چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور حادثه‌خیز باشیم.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار که یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در این محور مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری‌های بسیاری از طریق سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی برای تامین اعتبار این پروژه راه‌سازی انجام گرفته است که خوشبختانه این پیگیری‌ها نتایج خوبی در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه با همراهی مسئولان چهارمحال و بختیاری چند مورد بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفته است، گفت: در این محورها مشکلات احصا و برای رفع آن‌ها اقدام شد، به‌طور مثال مشکل کمبود سیمان با پیگیری‌های متعدد رفع شد.

حمزه با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های راه‌سازی زمانبر است، عنوان کرد: تعدادی معارض در روند اجرای این پروژه اخلال ایجاد کرده بودند، خوشبختانه مقرر شد مطالبات کشاورزانی که اراضی آن‌ها در حریم این محور بود، روز گذشته به حسابشان واریز شوند و با افرادی که هم‌چنان بر موضع خود اصرار دارند برخورد قضایی می‌شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور حادثه‌خیز باشیم.

به گزارش ایسنا؛ محور شهرکرد به شلمزار یکی از نقاط حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود که به‌علت حجم بالای تصادفات منجر به جرح و فوت جاده مرگ نام گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟