پیشرفت 65 درصدی خط انتقال سد باغان


پیشرفت 65 درصدی خط انتقال سد باغان

سد باغان با 50 درصد و خط انتقال آن با 65 درصد پیشرفت برای تامین آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی در شهرستان‌های جم و دشتی در حال اجرا است.

صبح امروز عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار، محمد حسینی فرماندار شهرستان جم، علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی روند ساخت سد باغان را بررسی کردند.

پیشرفت 65 درصدی خط انتقال سد باغان

در این پروژه، آب با آبگیرِ پیش بینی شده سد مستقیم وارد ایستگاه شماره ۱ در محل سد شده و از آنجا توسط ایستگاه پمپاژ شماره ۱ با چهار پمپ اصلی و یک پمپ ذخیره با خط لوله‌ای با قطر ۶۰۰ میلی‌متر و طول خط حدود ۱/۵ کیلومتر به تصفیه خانه با ۳۲۰ متر ارتفاع از سطح دریا منتقل می‌کند.

طول کلی خط انتقال ۲۷ کیلومتر(درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد) و تا شرکت پالایش گاز فجر جم است که با رسیدن آب، کلیه چاه‌های آن شرکت پلمب خواهند شد.

پیشرفت 65 درصدی خط انتقال سد باغان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در صورت اتمام خط انتقال، آب از طریق فرازبند سد و پیش از اتمام کلی پروژه، به شرکت پالایش گاز فجر جم انتقال داده می‌شود. در میانه مسیر نیز انشعاب شهرهای ریز و انارستان قرار دارد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟