10 دانش‌آموز اردبیلی در اثر ابتلا به کرونا بستری شدند


10 دانش‌آموز اردبیلی در اثر ابتلا به کرونا بستری شدند

اردبیل - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 10 دانش‌آموز در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در مناطق مختلف این استان بستری شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، منصور صاحب در آیین افتتاح دهمین کلاس ورزش استان اردبیل و اولین کلاس ورزش شهرستان مشگین‌شهر اظهارکرد: متاسفانه با شیوع موج پنجم کرونا سن ابتلا به این بیماری بسیار کاهش یافته است.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سنین هشت تا ۱۲ سال به این بیماری مبتلا شده و در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی با هشدار به خانواده‌ها در این زمینه از والدین دانش‌آموزان خواست با مراقبت بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از انتشار بیشتر این بیماری در سنین کودکی جلوگیری کنند.

وی همچنین گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان تلاش می‌شود تا اول مهرماه تمام فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.

صاحب در مورد کلاس‌های ورزش نیز اظهارکرد: هدف از ایجاد کلاس‌های ورزش در مدارس استان افزایش چابکی ، شادابی و تقویت مهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان می‌باشد.

وی از مدیران سایر مناطق استان خواست نسبت به ایجاد کلاس‌های مشابه در مدارس بویژه در مدارس دخترانه اهتمام بیشتری داشته باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رژیم اسرائیل دشمن بشریت/نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است