فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400+ جزئیات و قیمت


فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400+ جزئیات و قیمت

گروه بهمن خودرو طی اطلاعیه ای از تغییر در زمان فروش فوری خودرو فیدلیتی در مرداد 1400 خبر داد در ادامه برای اطلاع از زمان جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی همراه با قیمت خودرو و زمان تحویل خودرو فیدلیتی و جزئیات فروش فوری خودرو با راهبرد معاصر همراه باشید.

فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400+ جزئیات و قیمت

به گزارش راهبرد معاصر؛زمان جدید فروش فوری خودرو فیلدیتی ویژه مرداد 1400 که در دو مدل 5 نفره و 7 نفره عرضه می شود اعلام شد لازم به ذکر است که فروش فوری فیدلیتی به صورت نقدی و با قیمت مشخص و تحویل فوری مشخص انجام می گیرد.

فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400+ جزئیات و قیمت

زمان جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی

زمان اجرای دومین مرحله فروش فوری فیدلیتی به دلیل تعطیلی مراکز مالی و بانک‌ها، تغییر پیدا کرد.

از روز گذشته پس از اعلام ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی مراکز مالی وبانک‌ها تعداد زیادی از مشتریان محترم درخواست نمودند تا با توجه به این موضوع (تعطیلی مراکز مالی) فروش فوری خودروی فیدلیتی، زمان دیگری بعد از تعطیلات انجام شود.

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند زمان فروش آنلاین از تاریخ 5 مرداد به روز سه شنبه 12 مرداد ساعت 10 صبح تغییر یافت.

قیمت خودرو فیدلیتی

فیدلیتی با دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

موعد تحویل خودرو فیدلیتی در طرح فروش فوری


فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل پنج و هفت نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بدون رقیب تا سطح 1 میلیارد تومان برای مشتریان تبدیل شود.

رنگ های عرضه شده خودرو فیدلیتی در فروش فوری

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سایت فروش فوری خودرو فیدلیتی

میر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت آنلاین و از طریق وبسایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول و خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل