رقص شعله‌های آبی آتش در گناوه


رقص شعله‌های آبی آتش در گناوه

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در حال حاضر در شهرستان گناوه 2 شهر و 34 روستا از نعمت گاز برخوردارند و با گازرسانی به شهر ها و روستاهای این شهرستان ضریب نفوذ گاز شهری به 100 درصد و ضریب نفوذ گاز روستایی به 98/4 درصد رسیده است.

مسلم رحمانی اظهار کرد: اکنون در شهرستان گناوه نزدیک به ۶۶۰ کیلومتر شبکه اجرا شده است که از این میزان ،۳۳۷ کیلومتر در شهرها و ۳۲۲ کیلومتر در روستاهای این شهرستان هستند.

وی با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سوی شرکت گاز استان جهت ایجاد زیر ساخت انرژی درشهرستان گناوه به انشعاب‌های صورت گرفته در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸ هزار و ۶۳۸ انشعاب در شهرستان گناوه نصب شده است که ۱۳ هزار و ۳۸۴ انشعاب در شهر ها و ۵ هزار و ۲۵۴ مورد انشعاب نیز در روستاهای این شهرستان نصب شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحمانی در زمینه ی توسعه گازرسانی در شهرستان گناوه، وضعیت موجود را مطلوب ارزیابی کرد و بیان کرد: تعداد مشترکین در شهرستان گناوه ۲۱ هزار و ۵۸۸ است که از این میزان ۱۷ هزار و ۱۶۵ مشترک در شهر ها و ۴ هزار و ۴۲۳ مشترک در روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی بهرهمند هستند.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!