پویش نذر هشتم در اردبیل اجرا می‌شود


پویش نذر هشتم در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس ستاد دیه استان اردبیل از برگزاری پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به نیت امام هشتم در استان اردبیل خبر داد.

محبوبی سوم مرداد در نشست اعضای ستاد دیه اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته با کمک‌های جمع‌آوری شده به ارزش سه میلیارد و 700 میلیون تومان موفق شدیم آزادی بیش از 300 زندانی جرایم غیرعمد را در سطح استان انجام دهیم.

وی مشارکت خوب خیرین و همراهی مجموعه دادگستری و اداره کل زندان‌ها را در کنار ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یادآور شد و تصریح کرد: امسال مصمم هستیم تا با جذب کمک‌های مردمی و خیرخواهانه به ارزش شش میلیارد تومان بستر و زمینه آزادی 350 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی را مهیا کنیم.

رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: با دو برابر شدن آمار کمک‌های مردمی برای ستاد دیه، سعی بر این است تا افراد اولویت‌داری که به خاطر مشکلات مالی گرفتار زندان شدند، آزاد و در ایام مبارک دهه ولایت به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

محبوبی عملکرد چهار ماهه ستاد دیه را یادآور شد و افزود: در این چهار ماه بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری و با هماهنگی ستاد دیه این مبلغ صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در گرامیداشت عید قربان و در آستانه عید غدیر در قالب جشن گلریزان با کمک هنرمندان سعی کردیم تا 120 میلیون تومان منابع را جمع‌آوری و آزادی 14 نفر از زندانیان را شاهد باشیم.

محبوبی اضافه کرد: در هفته آینده و در آستانه عید غدیر خم با جمع‌آوری کمک‌های کارکنان، پرسنل ادارات و نهادهای مختلف تلاش خواهیم کرد تا آزادی 25 زندانی جرایم غیرعمد را انجام دهیم.

وی به اجرای پویش نذر هشتم در کشور اشاره کرد و ادامه داد: به نیت امام هشتم هر ماه قرار است در قالب این پویش زمینه آزادی هشت نفر از زندانیان غیرعمد فراهم آید که در استان اردبیل نیز این پویش برگزار شده و با کمک‌های جمع‌آوری شده و پشتیبانی ستاد دیه آزادی زندانیان معسر به انجام برسد.

محبوبی بیان کرد: در آستانه ماه محرم و برای ششمین سال متوالی همایش جامعه حسینیان در دارالارشاد اردبیل برگزار خواهد شد تا در دو ماه محرم و صفر در کنار عزاداری‌های عموم مردم، از ظرفیت هیئت‌ها و مراکز مذهبی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شده و به این کار ارزشمند دست بزنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه