سامسونگ به‌دنبال عرضه کیس مخصوص قلم S Pen برای گوشی‌های تاشو خود است


سامسونگ به‌دنبال عرضه کیس مخصوص قلم S Pen برای گوشی‌های تاشو خود است

جزئیات جدید پیرامون پرچم‌دار تاشو آینده سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 3 تا حدودی نگران‌کننده است. روز گذشته یک منبع خبری در کره‌جنوبی و 2 دست‌اندرکار صنعتی اعلام کردند که دوربین زیر نمایشگر این هندست از جنبه کیفی به هیچ وجه با دوربین‌های سلفی معمولی برابری نخواهد کرد؛ واقعیتی که با توجه به ماهیت جدید این فناوری چندان دور از انتظار نبود. اکنون...

جزئیات جدید پیرامون پرچم‌دار تاشو آینده سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 3 تا حدودی نگران‌کننده است. روز گذشته یک منبع خبری در کره‌جنوبی و 2 دست‌اندرکار صنعتی اعلام کردند که دوربین زیر نمایشگر این هندست از جنبه کیفی به هیچ وجه با دوربین‌های سلفی معمولی برابری نخواهد کرد؛ واقعیتی که با توجه به ماهیت جدید این فناوری چندان دور از انتظار نبود. اکنون نیز یک شخص خبرچین با نام Ishan Agarwal به اطلاعات جدیدی در رابطه با استایلوس گوشی اشاره نموده است.

به گفته این شخص خبرچین، سامسونگ برای گوشی گلکسی زد فولد 3 از یک قلم ویژه با نام S Pen Fold Edition رونمایی خواهد کرد. توئیت منتشر شده توسط وی به جزئیات محدودی اشاره نموده است؛ اما این قلم احتمالا یک استایلوس مبتنی بر الکتروستاتیک فعال (AES) است؛ موضوعی که در گزارش ماه دسامبر نیز به آن اشاره شده بود.

به بیان خلاصه شایعات نشان می‌دهند که این دستگاه از فناوری متفاوتی نسبت به سری گلکسی نوت (این هندست‌ها مجهز به فناوری دیجیتال‌سازی رزونانس الکترومغناطیسی (EMR) هستند) استفاده خواهد کرد؛ زیرا گلکسی زد فولد 3 مجهز به یک نمایشگر تاشو است. بر اساس اعلام گزارش جدید، قلم S Pen پرو که پیش‌تر در ماه ژانویه به‌همراه اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا معرفی شده بود؛ با گلکسی زد فولد 3 نیز سازگاری خواهد داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 3 برخلاف گوشی‌های سری گلکسی نوت فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen است. Ishan Agarwal ادعا می‌کند که سامسونگ به منظور نگهداری از قلم دیجیتالی اقدام به عرضه یک کیس مخصوص با نام Note Pack خواهد کرد. بعلاوه کاور Aramid Standing Cover و کیس‌های سیلیکونی و چرمی نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ظاهرا کیس‌های شفاف و سیلیکونی همراه با انواع حلقه و دستبند به‌عنوان ابزارهای جانبی گلکسی زد فولد 3 عرضه خواهند شد.

سامسونگ به‌دنبال عرضه کیس مخصوص قلم S Pen برای گوشی‌های تاشو خود است

قلم S Pen گلکسی زد فولد 3 احتمالا با قیمت‌گذاری 50.39 پوندی عرضه خواهد شد

گلکسی S21 اولترا نخستین گوشی سامسونگی خارج از خانواده گلکسی نوت با قابلیت پشتیبانی از استایلوس به‌شمار می‌رود. اما قلم S Pen که کمپانی اختصاصا آن‌را برای این هندست طراحی نموده است؛ به‌صورت مجزا و با قیمت‌گذاری 40 دلاری به فروش می‌رسد. به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 3 نیز بدون قلم S Pen روانه بازار شده و کاربران در صورت تمایل به خریداری S Pen Fold Edition حداکثر بایستی مبلغ 50.39 پوند (69.28 دلار) را به‌صورت مجزا پرداخت نمایند. ظاهرا این هندست با برچسب قیمتی 1599 تا 1699 دلاری در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. بعلاوه کمپانی کره‌ای در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) از گلکسی زد فولد 3 رونمایی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل