درگ مرسدس-ای‌ام‌جی GT R و خانواده پورشه 911


درگ مرسدس-ای‌ام‌جی GT R و خانواده پورشه 911

در دنیای دوست‌داشتنی پورشه، عمده تمرکزها روی مدل‌های جدید از 911 نسل 992 معطوف شده است. البته پیش از این نسخه‌های متنوعی از این سوپر اسپورت در دسترس بوده‌اند اما مسابقه درگ جدید کانال یوتیوب Cars With Pilot Tseno نشان می‌دهد که نسل 991.2 این خودرو هنوز هم خوبی‌های زیادی دارد. این درگ بین پورشه … The post درگ مرسدس-ای‌ام‌جی GT R و خانواده پورشه...

در دنیای دوست‌داشتنی پورشه، عمده تمرکزها روی مدل‌های جدید از ۹۱۱ نسل ۹۹۲ معطوف شده است. البته پیش از این نسخه‌های متنوعی از این سوپر اسپورت در دسترس بوده‌اند اما مسابقه درگ جدید کانال یوتیوب Cars With Pilot Tseno نشان می‌دهد که نسل ۹۹۱.۲ این خودرو هنوز هم خوبی‌های زیادی دارد.

درگ مرسدس-ای‌ام‌جی GT R و خانواده پورشه 911

این درگ بین پورشه ۹۱۱ GT3 RS، ۹۱۱ توربو S نسل پیشین و مرسدس-ای ام جی GT R برگزار شده اما خب فرمت آن همان فرمت ساده قبلی نبوده است. ۶ مسابقه در یک مسیر خالی و با شرایط دنیای واقعی برگزار شده که این امر اهمیت بالایی دارد زیرا ما می‌دانیم که ۹۱۱ توربو S سریع‌ترین خودروی این گروه حداقل در روی کاغذ است؛ اما زمانی که بخش جاده‌های واقعی و غیر آماده پیش آید، آیا این خودرو خواهد توانست از تمامی ۵۸۰ اسب بخار خود به خوبی استفاده کند؟

پیش از پاسخ به این سؤال باید گفت ۴ مسابقه بین رقبا برگزار می‌شود. احتمالاً شما نتیجه مسابقات را حدس می‌زنید اما بیایید قبل از آن نگاهی به برگه مشخصات فنی خودروها داشته باشیم. پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری پورشه ۹۱۱ GT3 RS نسل ۹۹۱.۲ قدرت ۵۲۰ اسب بخاری تولید کرده درحالی‌که نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی GT R با خروجی ۵۷۷ اسبی خودنمایی می‌کند. شاید این درگ در نگاه اول منصفانه نباشد اما پورشه به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر بوده و بخش اعظم جرم خود را روی لاستیک‌های عقب تحمیل می‌کند. این امر به معنی کشش بسیار بهتر است که باعث می‌شود GT3 RS در لحظات اولیه مسابقه پیش بیفتد. خب آیا قدرت بیشتر مرسدس به وزن کمتر حریف خواهد چربید؟

ما دوست داشتیم در این درگ ها سورپرایز شویم اما ۹۱۱ توربو S چیز دیگری است. در این مسابقات فاصله خودروی اول و دوم کاملاً محسوس بوده است؛ اما به نظر شما GT3 RS دوم شده یا AMG GT R؟ از ۶ مسابقه برگزار شده هر دو خودرو پیروزی‌هایی نسبت به یکدیگر کسب کرده‌اند اما در یکی از مسابقات اختلاف فاحشی وجود داشته است. تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟