کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری پایدار در اردبیل برگزار می‌شود


کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری پایدار در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار (با تاکید بر استان اردبیل) از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد.

به گزارش ایرنا ، دکتر بهرام ایمانی روز دوشنبه اظهارکرد: این کنفرانس بین‌المللی ۱۰ مهرماه امسال برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس هم ۲۰ شهریور است.

وی با بیان اینکه کنفرانس با بهره‌گیری از تجارب اساتید و پژوهشگران داخلی و خارجی و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسبی جهت تبادل اطلاعات و ارائه یافته‌های پژوهشی نوین برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک علوم وسایر موضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می‌کند.

وی افزود: اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری شهری و روستایی، مدیریت گردشگری، اقتصاد گردشگری، گردشگری فرهنگی، گردشگری و توسعه پایدار، فناوری‌های نوین و گردشگری و گردشگری و دوران کرونا محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

ایمانی گفت: فیلیپ بوردو استاد و پژوهشگر موسسه جغرافیای دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه سخنران کلیدی این کنفرانس است که زمینه پژوهشی وی جغرافیای فرهنگی در حوزه گردشگری کوهستان و ورزش‌های طبیعت‌محور است که با تکیه بر مفاهیمی مانند آرمان شهرهای تفریحی، بحران‌ها، نگاه منتقدانه به گردشگری تغییرات فرهنگی و پدیده‌های پسا گردشگری می‌باشد.

او بیان کرد: همه پژوهشگران از تمامی دانشگاه‌های کشور می‌توانند مقالات خود در محورهای مربوطه را به این کنفرانس ارسال کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه