فرماندار: حدود 38 بیمار کرونایی در کوهدشت بستری هستند


فرماندار کوهدشت می‌گوید: در ماه اخیر فقط یک مرگ کرونایی در این شهرستان ثبت شده و هم‌اکنون حدود 38 بیمار بستری هستند.

مجتبی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان، تصریح کرد: تقریباً حدود ۳۸ نفر به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این بحث رنگ‌بندی براساس آن است و در ماه گذشته فقط یک فوتی کرونایی داشته‌ایم که بیماری زمینه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع می‌توان گفت ۶۰ درصد مردم کوهدشت پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند که به مرور زمان این آمار کمتر شده است.

بیرانوند تاکید کرد: محدودیت‌های قرمز با نظارت کامل در کوهدشت اعمال می‌شود و ادارات علاوه بر شیفت‌بندی و فعالیت ادارات به منظور کاهش مصرف برق در هفته جاری از ساعت ۷ تا ۱۱ خواهد بود.

فرماندار کوهدشت گفت: تالارهای پذیرایی کاملاً تعطیل شده، پارک‌ها نیز به همین صورت و علاوه بر این شب‌ها برق پارک‌ها قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تجمعات تلاش زیادی می‌شود، تصریح کرد: راه دسترسی به آرامستان‌ها مسدود و جنازه‌ها ساعت ۱۹ تحویل داده می‌شود.

بیرانوند گفت: پاساژها کامل تعطیل هستند و صنوف به دو دسته تقسیم شدند که صبح یا عصر فعالیت می‌کنند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه راهور و پلیس راه هم موارد لازم را کنترل می‌کنند، افزود: در بحث ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی سخت‌گیری و محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تمام باشگاه‌های ورزشی و موسسسات آموزشی تعطیل هستند و در مجموع با متخلفان برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی