حضور بازیکنان خارجی به نفع تنیسورهای جوان کشورمان است


حضور بازیکنان خارجی به نفع تنیسورهای جوان کشورمان است

سرپرست مسابقات بین‌المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2021 «ITF juniors » اصفهان با مثبت خواندن حضور بازیکنان خارجی در مسابقات بین المللی داخلی گفت: تقابل بازیکنان خارجی با تنیسورهای جوان کشورمان موجب افزایش سطح کمی و تکنیک بازیکنان می شود، امیدواریم با رفع این شرایط در مسابقات آتی باز هم شاهد حضور بازیکنان خارجی باشیم.

فرشید زیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات بین المللی جوانان در اصفهان از روز شنبه-۲ مردادماه با بازی های جدول مقدماتی در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان آغاز شد و بعد از دو روز رقابت در هر دو بخش دختران و پسران چهار شرکت کننده به جدول اصلی راه یافتند، مسابقات این جدول نیز از امروز صبح آغاز شده است، خوشبختانه سطح کیفی بازیکنان حاضر خوب بوده و شاهد تلاش زیاد بازیکنان برای صعود به مرحله هستیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر اصفهان افزود: اگر اصفهان قرمز نبود ما شرکت کنندگان بیشتری را به ویژه بازیکنان خارجی میزبان بودیم، در ثبت نام اولیه ۵۰ بازیکن برای حضور در مسابقات "آی تی اف جونیور اصفهان" اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت با انصراف بسیاری از آنها این تعداد به ۱۵ نفر رسید، در بخش داخلی تمام بازیکنان رده بالای جونیور تنیس ایران حضور دارند و این نویدبخش رقابت های بسیار خوب و تنگاتنگ است.

وی ادامه داد: رقابت های دوبل نیز از فردا پیگیری می شود و روز شنبه بازیها با انجام ۴ فینال انفرادی و دوبل در دو بخش دختران و پسران به پایان می رسد.

سرپرست مسابقات بین‌المللی تنیس "آی تی اف جونیورز" ۲۰۲۱ «ITF juniors» اصفهان اضافه کرد: اصفهان سابقه طولانی در میزبانی های مسابقات بین المللی تنیس و همچنین جایزه بزرگ داشته، عمده مشکل این دوره مسابقات مربوط به شیوع ویروس کرونا است، تماشاگران ما بسیار محدود هستند و بیشتر خانواده بازیکنان هستند و همگی هم به شدت کنترل می شوند که پروتکل ها را رعایت کنند و امیدوارم بتوانیم این دوره نیز میزبانی شایسته ای داشته باشیم.

زیدی حضور بازیکنان خارجی را به نفع بازیکنان داخلی دانست و گفت: حضور بازیکنان خارجی به ویژه با رنکینگ خوب و تقابل آنها با تنیسورهای جوان ما علاوه بر بالا بردن سطح مسابقات، به ارتقاء سطح فنی و تکنیکی بازیکنان ما نیز کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟