کانون «منتظران نور» جهرم میزبان جشن خانوادگی عید غدیر


کانون «منتظران نور» جهرم میزبان جشن خانوادگی عید غدیر

نیکجو از برگزاری جشن خانوادگی عید غدیر با اجرای برنامه های متنوع به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی مغتنم برای معرفی و شناساندن پیام غدیر به مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم بر لزوم برگزاری جشن های عید سعید غدیر خم تاکید کرد و افزود: برگزاری جشن های عید غدیر در شناساندن سیره علوی به عموم مردم کمک بسزایی می کند.

وی از برگزاری آیین جشن و سرور عید غدیر در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد و اظهار داشت: این ویژه برنامه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و با حضور خانوادگی شهروندان و بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

نیکجو به عناوین برنامه های این مراسم اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه حجت الاسلام ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم به سخنرانی می پردازد و در ادامه آن «محمد قاعت پیشه» از ذاکران اهل بیت (ع) مولودی خوانی می کند.

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم به افرادی که هم نام حضرت علی و یا هم القاب این امام همام هستند به قید قرعه هدایایی تقدیم می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم گفت: نور افشانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع از دیگر برنامه های آیین جشن و سرور عید غدیر در این کانون فرهنگی و هنری است.

نیکجو در پایان ضمن دعوت از اهالی مسجد و دیگر شهروندان در این جشن خانوادگی خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این مراسم شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک