اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع 230 بسته گوشت میان نیازمندان در کانون «دوستان آسمانی»


اجرای طرح «نذر قربانی» با توزیع 230 بسته گوشت میان نیازمندان در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: طرح «نذر قربانی» به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با توزیع 230 بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت به اجرا در آمد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به عنوان یکی از برنامه ها و فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه بچه های مسجد در طول سال به اجرا در می آید.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه همزمان با ایام دهه ولایت و امامت نیز اجرا شده و در راستای آن بچه های مسجد همچون گذشته در اجرای طرح «کمک مومنانه» به حمایت از نیازمندان پرداختند.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح «نذر قربانی» در این کانون فرهنگی و هنری تعداد 13 رأس گوسفند قربانی شد که این مهم به همت موسسه خیریه «افلاکیان» کانون «دوستان آسمانی» صورت گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بیان کرد: در این طرح 230 بسته گوشت 800 گرمی آماده و به دست خانواده های محروم و کم بضاعت که پیش از این شناسایی شده بودند، رسید.

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در مدت شیوع بیماری کرونا تا کنون خدمات ویژه ای را برای کمک به محرومان انجام داده است، عنوان کرد:‌ در این زمینه چندین مرحله طرح «کمک مومنانه» با تلاش و همت بچه های مسجد در حمایت از خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا انجام شده است.

گواهیان در پایان از تلاش بچه های مسجد برای اجرای این طرح قدردانی کرد و همت خیران و نیکوکاران را در کمک و حمایت از خانواده های کم بضاعت ستود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی