فرماندار شهربابک: با کمبود جدی آب مواجهیم


فرماندار شهربابک: با کمبود جدی آب مواجهیم

کرمان- ایرنا- فرماندار شهربابک گفت: این شهرستان در سال‌های اخیر با توجه به خشکسالی های پی در پی و کاهش شدید بارندگی با کمبود جدی آب مواجه است.

به گزارش ایرنا قاسم شمسی روز چهارشنبه و در جلسه شورای اداری شهربابک با تشریح ابعاد مختلف بحران آب در کشور و استان کرمان افزود: بویژه در برخی روستاهای شهربابک با حداقل امکان دسترسی به آب شرایط سختی وجود دارد.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرستان باید با برنامه ریزی صحیح و همکاری و هماهنگی مسئولان و دست اندرکاران در کنترل وضعیت آب در شهرستان اقدام کند.

فرماندار شهربابک در ادامه با اشاره به افزایش اعتبارات سرمایه ای شهرستان به ۱۲۰ میلیارد تومان در سال جاری گفت که با این افزایش اعتبار امکان اتمام و انجام پروژه های عمرانی و خدماتی نیز در شهرستان افزایش می یابد.

شمسی ادامه داد: تاکنون ۳۲ میلیارد تومان به طور ویژه برای ساماندهی راه های روستایی شهرستان تعیین شده است.

جایگاه ویژه نمازجمعه در شهربابک

فرماندار شهربابک در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر و نیز سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی از خدمات امام جمعه و ستاد نمازجمعه شهرستان تشکرد و بیان کرد: نماز جمعه شهرستان با توجه به جمعیت و میزان حضور نمازگزارن همیشه جزو سه شهرستان برتر در استان محسوب می شود و این استقبال حاصل تدین و درک بالای مردم شهرستان و زحمات امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان در تمامی ادوار گذشته است.

وی از شرکت های اقماری فعال در شهرستان خواست در ساماندهی مجموعه مصلای شهرستان اقدام کنند تا این مجموعه درخور جایگاه مردم شهرستان و همجواری با شهدای گمنام تکمیل شود.

توزیع ۲۴۰۰ سبد معیشتی

شمسی همچنین در ادامه از فراهم شدن دو هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر توسط مجتمع مس شهربابک خبر داد و گفت: این بسته ها در دو روز آینده برای توزیع در اختیار سازمان ها و نهادهای حمایتی قرار خواهند گرفت.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب کرمان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329