87 درصد دانش آموزان سردشتی در شبکه شاد عضویت دارند


87 درصد دانش آموزان سردشتی در شبکه شاد عضویت دارند

ارومیه-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: در سالتحصیلی 1399 و 1400 حدود 87 درصد دانش آموزان این منطقه در برنامه شاد فعال بودند.

سید نجم الدین سمیعی روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد حضور دانش آموزان شهری بیشتر از دانش آموزان روستایی در شبکه شاد است.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۷۶۰ دانش آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند ادامه داد: این شهرستان دارای هزار و ۲۰ کلاس درس است که در قالب ۳۱۰ مدرسه فعال هستند.

سمیعی با اشاره به تدوام شرایط کرونایی و لزوم فعالیت مدارس، اظهار کرد: تلاش می شود برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان پایه اول با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه بسته های آموزشی برای دانش آموزانی که در شبکه شاد نیستند تهیه و ارائه شده است بیان کرد: آماده سازی و گسترش پوشش سراسری اینترنت و تهیه تبلت و گوشی توسط خیرین، آموزش فرد به فرد در مدارس کم جمعیت روستایی، تهیه بسته های آموزشی، برگزاری کلاسهای فوق برنامه برای دانش آموزان از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای گسترش عدالت آموزشی در شهرستان سردشت است.

وی اظهار کرد: ایجاد چت روم و مکالمه تصویری دو طرفه و آموزش استفاده کاربردی از آموزش های مجازی برای دانش آموزان و اولیا می تواند سبب ارتقای شاخص های کیفی آموزش باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه این شهرستان ۵۸ کلاس درس کمبود دارد گفت: ۲ مدرسه با ۲۴ کلاس تا مهرماه در این شهرستان گشایش می یابد.

به گزارش ایرنا سردشت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی در مرز ایران و عراق واقع شده است و دارای ۲۴ هزار و ۷۶۰ دانش آموز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل