14 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گنبدکاووس اهدا شد


14 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گنبدکاووس اهدا شد

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با عید سعید غدیر خم امروز پنجشنبه 14 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش 2 اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان اهدا شد.

ارزش هر سری جهیزیه که پنج قلم کالای ضروری زندگی شامل "یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی و ماشین لباسشویی" دارد، ۱۵۰ میلیون ریال است که از ۵۰ درصد آن از محل منابع مالی کمیته امداد و بقیه نیز با مشارکت نیکوکاران و بستگان نوعروسان تهیه شده است.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت که ۱۰ سری از اهدای جهیزیه توسط این اداره و چهار سری نیز توسط اداره کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس بوده است.

محمد باقرپور همچنین یادآور شد که ۲ اداره کمیته امداد منطقه یک و ۲ گنبدکاووس از ابتدای امسال تا قبل از عید سعید غدیر خم نیز در مجموع ۱۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش اهدا کردند.

کمیته امداد شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به ۲ منطقه تبدیل شده تا به افزون بر ۱۳ هزار و ۳۸۵ خانوار زیرپوشش با جمعیت ۲۳ هزار و ۸۶۴ نفر خدمات رسانی کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC