12 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان در چهارمحال و بختیاری توزیع شد


12 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از طبخ و توزیع 12 هزار و 140 وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمندان استان و جامعه هدف زیر پوشش این نهاد به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی روز پنجشنبه همزمان با توزیع غذایی گرم بین خانواده‌های نیازمند استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت عید غدیر خم بسته‌های مواد غذایی با مشارکت خیرین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع شد و ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر فضای مجازی، بازدید و تکریم از خانواده‌های سادات زیرپوشش نیز انجام شد.

وی گفت: در این روز ۵۰۰ بسته معیشتی نیز با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند تهیه و توزیع شد.

به گفته وی، در روز عید غدیر خم۶ مرکز نیکوکاری افتتاح می‌شود که از این تعداد سه مرکز در قالب مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، کارآفرینی و فرهنگی است.

محمدی با اشاره به حضور قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ افزود: خدمات دندانپزشکی رایگان توسط پزشکان این گروه جهادی به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی از مردنم نوعدوست استان خواست تا برای کمک به نیازمندان با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باند قاچاقیان موادمخدر صنعتی در بم منهدم شد