دانش آموز دختر دیلمی در جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا اول شد


دانش آموز دختر دیلمی در جشنواره کشوری  فرهنگی هنری فردا  اول شد

گناوه - ایرنا - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: دانش آموز بهناز درویشی در جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا موفق به کسب رتبه اول در رشته رسانه و فضای مجازی این جشنواره شد.

علی دشتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموز دیلمی با کسب مقام اول در استان بوشهر به مرحله کشوری راه یافت و در بخش پادکست روان‌شناسی با موضوع "کمال گرایی" حاضر و با عزم، اراده و تلاش خود موفق به کسب رتبه نخست جشنواره فرهنگی هنری فردا شد.

وی اظهارداشت: این دانش آموزا ثابت کرد حتی با کمترین امکانات نیز می‌توان بیشترین بهره را برد و از آنها موقعیت و موفقیت ساخت.

دشتی گفت: با همه شرایط سختی که آموزش و پرورش در شرایط کرونایی با آن مواجه بود به مدد زیرساخت‌های ایجاد شده در بستر فضای مجازی نه تنها برنامه‌های حوزه پرورشی کم نشد، بلکه به اذعان همه صاحب‌نظران فعالیت‌ها توسعه نیز یافته است.

وی ادامه داد: پشتوانه تجربی استفاده از فضای مجازی از جمله ویژگی‌ها و دلایل موفقیت دانش‌آموزان دیلمی در شرایط فعلی بوده است که با گستردگی و پیشرفت بیشتر شاهد درخشش بیشتر آنها در سطح کشور خواهیم بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم اظهار کرد: باتوجه به تجربه خوب سال گذشته در جشنواره‌های کشوری، امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای هرچه شکوفاتر شدن هنر دانش‌آموزان دیلمی گام‌های موثری برداشته شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه فرصت پرداختن به فعالیت‌های پرورشی در مدرسه‌ها بسیار محدود شده، برگزاری جشنواره‌ای دانش‌آموزی بهترین فرصت برای محک زدن توانمندی‌های دانش‌آموزان است.

دشتی ادامه داد: استفاده از هنر دانش‌آموزان و انتشار آن در فضای مجازی علاوه بر ایجاد انگیزه، می‌تواند محرک خوبی برای دیگر دانش‌آموزان باشد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟