پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی


بالاخره به هفته و روزی رسیدیم که سرنوشت 30 هفته مسابقات لیگ برتر مشخص می...
بالاخره به هفته و روزی رسیدیم که سرنوشت 30 هفته مسابقات لیگ برتر مشخص می شود. جدال پرسپولیس و پیکان، دیداری...

پیکان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته سی ام به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

بازی: پیکان تهران - پرسپولیس تهران
تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته 30
تاریخ: جمعه 8 مرداد 1400
زمان: ساعت 21:15
مکان: تهران - ورزشگاه شهدای شهر قدس
داوران: موعود بنیادی فرد – علیرضا ایلدرم – حسن ظهیری – روح اله شریف

پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی

پیش بازی

پرسپولیس و پیکان در آخرین هفته لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند. دیداری که می تواند مهم ترین بازی فصل پرسپولیس باشد. دیداری که پیروزی در آن باعث می شود در پایان بازی، سرخ ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پرسپولیس تهران در 29 بازی گذشته، 18 پیروزی داشته اند، 10 تساوی و تنها یک شکست. شاگردان یحیی گل محمدی همچنین آمار 45 گل زده و 14 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تفاضل گل +31 و امتیاز 64 به تنهایی و دو امتیاز بالاتر از سپاهان در صدر جدول حضور دارند.

پرسپولیس در صورت پیروزی برابر پیکان، با 67 امتیاز قهرمان لیگ برتر می شود. اما با تساوی یا شکست پرسپولیس برابر پیکان، کار پیچیده خواهد شد و نگاه بازیکنان پرسپولیس به دیدار سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادی خواهد بود. اگر بازی پرسپولیس مساوی شود، سپاهان باید برابر استقلال با تفاضل 3 گل پیروز میدان شود و اگر پرسپولیس برابر پیکان ببازد، سپاهان با یک پیروزی 1 بر 0 هم قهرمان لیگ برتر می شود. شاید به نظر کار پرسپولیس ساده باشد، اما عملکرد خوب پیکان در هفته های اخیر و انگیزه بالای سپاهان برای پیروزی، نشانه ای است برای پرسپولیس تا با تمام قوا به جدال تیم مهدی تارتار برود و پیروز از زمین بازی خارج شود.

پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی

در آن سوی میدان پیکان تهران سرنوشتش در لیگ برتر مشخص شده است. آن ها در بهترین حالت لیگ را در رتبه پنجم و در بدترین حالت در رتبه نهم به پایان می رسانند.

شاگردان مهدی تارتار در 29 بازی گذشته، 9 پیروزی داشته اند، 13 تساوی و 7 شکست. آن ها همچنین 32 گل زدند و 28 گل خوردند و با 40 امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند. آن ها هفته گذشته در تبریز برابر ماشین سازی، نتیجه هفته قبل تر پرسپولیس را تکرار کردند و این تیم را 5 بر 0 شکست دادند. بی شک مهدی تارتار حریف سختی برای یحیی گل محمدی در هفته آخر است.

پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی

بازی گذشته دو تیم

پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی

نشست خبری مربیان دو تیم

تارتار: تیم گل محمدی از پرسپولیس برانکو هم بهتر است/ برخی ما را به شُل گرفتن بازی ترغیب می کنند یحیی گل محمدی: از تارتار می‌خواهم بهترین عملکرد را مقابل ما داشته باشد

جدول لیگ برتر و وضعیت دو تیم

پیکان - پرسپولیس؛ روز موعود / پیش بازی