برگزاری جشنواره غدیرانه فهما در استان تهران


برگزاری جشنواره غدیرانه فهما در استان تهران

براتی از برگزاری جشنواره بین المللی غدیرانه فهما به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد.

حسین براتی سر پرست ستاد هماهنگی فهمای تهران در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است و یکی از وظایف ما ابلاغ و رساندن پیام غدیر یعنی ولایت حضرت علی (ع) است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت واقعه غدیر و ضرورت شناساندن و تبیین معارف این مهم، جشنواره بین المللی غدیرانه فهما توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ویژه کانون ها، فعالان مسجدی و علاقمندان این حوزه برگزار می شود.

براتی عنوان کرد: این جشنواره به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برگزار می شود و شرکت کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب کرده و با استفاده از متن و مضمون آن به تولید محتوا در یکی از قالب های اینفوگرافیک، کلیپ و پادکست بپردازند و آثار خود را تا هفتم مرداد ماه به آدرس https://zill.ink/fahma ارسال کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی فهمای تهران اعلام کرد: اسامی برگزیدگان 12 مرداد ماه برابر با عید مباهله، در صفحه اینستاگرامی بچه های مسجد به نشانی @bachehayemasjed.fahma اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله برگزاری جشنواره های این چنینی سبب شود تا جوانان و نوجوانان بیش از پیش با ابعاد مختلف واقعه غدیر و اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی آشنا شوند.

پایان پیام/704

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| وقتی درون سیاهچاله سقوط می‌کنیم، چه می‌شود؟