ادارات دره شهر سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است


ادارات دره شهر سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است

ایلام - ایرنا - فرماندار دره شهر گفت: طی پیشنهادی به استاندار و موافقت وی فردا و پس فردا سه شنبه و چهارشنبه دوازدهم و سیزدهم مردادماه به دلیل شیوع کرونا تمامی ادارات این شهرستان تعطیل است.

کیانوش محمدنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این تصمیم تمامی ادارات، بانک ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان) در این شهرستان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل اعلام می شود.

وی افزود: همچنین بازار شهرستان نیز بطور کامل تعطیل و صرفا گروه شغلی یک، آنهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و شرط زدن ماسک مجاز به فعالیت هستند.

محمدنژاد تاکید کرد: نحوه و شیوه اجرایی و نظارت بر تمامی صنوف شهرستان بر عهده ناظران خواهد بود که در صورت تخلف با قانون شکنان طبق قانون برخورد می شود.

فرماندار دره شهر یادآور شد: بدلیل اهمیت بالای موضوع کرونا و اولویت حفظ سلامتی مردم در این شهرستان، تبلیغات محیطی با موضوع آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی یابد در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی هم اکنون ۵۴ مبتلا به کرونا در شهرستان دره شهر بستری هستند.

به گزارش ایرنا ، هم اکنون ۶ شهرستان ایلام، دره شهر، آبدانان، دهلران، مهران و چوار در وضعیت قرمز، بدره در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی