محمدرضا گرایی دومین فینالیست المپیک 2020


محمدرضا گرایی دومین فینالیست المپیک 2020

محمدرضا گرایی پنجمین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در المپیک 2020 توکیو با برتری مقابل حریف گرجستانی، توانست به فینال المپیک توکیو راه یابد و مدال خود را در این مسابقات قطعی کند. در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای زیر […] نوشته محمدرضا گرایی دومین فینالیست المپیک 2020...

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳سال جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد تا تنها فینالیست کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو باشد.

محمدرضا گرایی پیش از این در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا ۸ بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز در یک مصاف سخت و دشوار برابر فرانک استابلر دارنده ۳ طلای جهان از آلمان ۵ بر ۵ پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

از ساعت ۱۵ امروز (سه شنبه ۱۲ مرداد) به وقت ایران، محمدعلی گرایی در ۷۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز المپیک مقابل رقبایشان به میدان می‌روند.

همچنین ببینید: تصویر ملی‌پوش تپانچه ایران در صفحه رسمی المپیک

منبع: اعتماد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلکسی واچ ایکس با قابلیت‌های جدید عرضه می‌شود