پیش‌بینی 2500 تخت برای بیماران کرونایی در مشهد


پیش‌بینی 2500 تخت برای بیماران کرونایی در مشهد

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مجددا ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های اختصاص یافته به کرونا را افزایش داده‌ایم، گفت: در حال حاضر پیش‌بینی 2500 تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی انجام شده است.

علی اصغر انجیدنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلایان به کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۸۵۰ نفر است که از این تعداد ۵۲۸ نفر اخیرا بستری شده‌اند. تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نیز ۳۵۰ نفر است که متاسفانه میزان فوتی‌ها روند افزایشی دارد.

وی در خصوص داروهای مورد نیاز برای بیماران کرونایی عنوان کرد: برای دریافت داروی رمدیسیویر سرپایی بیمارستان‌های بنت الهدی، ناظران، جواد الائمه(ع) و امام سجاد(ع) مشخص شده‌ است. در این میان بیمارستان بنت‌الهدی به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کند. کمبود سرم یک مشکل کشوری است اما ما در بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی چنین مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز ما باید توجه کنند که به محض بروز علائم از مراجعه به بیمارستان‌ها خودداری کنند. در صورت بدحال شدن خود یا اعضای خانواده با ۱۱۵ تماس برقرار کرده تا از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز