اجرائیات کیش با 305 ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کرد


اجرائیات کیش با 305 ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کرد

کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: اجرائیات این شرکت در سال جاری با 305 مورد ساخت و ساز غیر مجاز برخورد کرده است.

عبدالنبی شرفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرائیات این شرکت در سال جاری ۸۰۶ مورد بازدید دوره و مستمر از پروژه های ساختمانی داشته که در نتیجه ان ۳۰۵ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی و با آنها برخورد شد.

وی اضافه کرد: ۷۸ مورد از این برخوردها از سوی شهرسازی به این واحد اعلام شده اما ۲۲۷ مورد توسط کارشناسان و بازرسان شناسایی شده است.

شرفی یادآور شد: در این مدت ۲۴ مجوز فعالیت پیمانکاران کنترل، با هشت مورد حفر چاه های غیرمجاز برخورد، از ۱۳ مورد تکدی گری جلوگیر ی ، ۷۱ مورد حفاری مجاز کنترل، با هشت مورد حفاری غیرمجاز برخورد شد.

وی گفت: در فروردین امسال نیز برای اولین بار بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و خلاقیت و ابتکار عمل همکاران اجرائیات در خصوص شناسایی تخلفات در سطح شهر ، این مهم منجر به وصول درآمد به مبلغ حدود ۶ میلیارد ریالی شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات اضافه کرد: با توجه به شکایات مردمی در خصوص تردد موتورهای شارژی در پیست دوچرخه در محدوده ساحل شرقی و اماکن پر تردد و مقابل بازارها در چندین طرح هماهنگ به اتفاق نیروی انتظامی نسبت به توقیف تعداد ۴۰۰ دستگاه موتور شارژی و انتقال آن پارکینگ انتظام اقدام شد.

شرکت عمران، آب و خدمات در سال ۱۳۶۶ به عنوان بازوی اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش با پذیرش مسئولیت های مختلف در امور خدمات مطلوب شهری ، عمرانی و زیر بنایی، بسترسازی و فراهم کردن امکانات ، توسعه زیرساخت و مکانیزه نمودن سامانه ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مطالعه و اجرای طرح های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری، راهبری و نگهداری امور شهری در قالب پروژه ها، مستحدثات عمومی و خصوصی، ارایه خدمات آتش نشانی، جمع‌آوری ، انتقال ، تصفیه فاضلاب مطابق استانداردهای ملی و بین المللی ، توزیع و تامین آب و پساب از طریق شبکه های انتقال ، برای آبیاری فضای سبز از جمله وظایف این شرکت است.

از دیگر وظایف این شرکت نظافت شهری و معابر عمومی و نظارت فنی برساخت و ساز شهری، صدور مجوز و پایان کار ساختمان، - نظارت بر خدمات تبلیغاتی و وصول هرگونه عوارض مجاز و مصوب در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، تامین و تولید آب شیرین و آب مصرفی فضای سبز منطقه، برنامه‌ریزی، مدیریت، انتقال و احداث شبکه و واگذاری انشعابات توزیع و فروش آب است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین