کنگره خطاب به بایدن:گوانتانامو را فورا ببندید


کنگره خطاب به بایدن:گوانتانامو را فورا ببندید

شفقنا_ده ها تن از نمایندگان آمریکایی از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا فورا زندان گوانتانامو را ببندد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آر تی عربی، ده ها تن از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از جمله روسای کمیسیون های نیروهای مسلح، روابط خارجه و اطلاعات از جوبایدن خواستند تا فورا زندان گوانتانامو در کوبا را ببندد […]

کنگره خطاب به بایدن:گوانتانامو را فورا ببندیدکنگره خطاب به بایدن:گوانتانامو را فورا ببندید

شفقنا_ده ها تن از نمایندگان آمریکایی از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا فورا زندان گوانتانامو را ببندد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آر تی عربی، ده ها تن از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از جمله روسای کمیسیون های نیروهای مسلح، روابط خارجه و اطلاعات از جوبایدن خواستند تا فورا زندان گوانتانامو در کوبا را ببندد

چند هفته پیش از بیستمین سالروز حادثه ۱۱ سبتامبر، که موجب بازگشایی این بازداشتگاه شد، ۷۵ تن از اعضای کنگره در نامه ای ادامه فعالیت این زندان را لکه ای دانستند که اعتبار کشور را خدشه دار می کند و توان آن را در دفاع از حقوق بشر و حاکمیت قانون تضعیف می کند.

در این نامه خطاب به بایدن نوشته شده: از شما می خواهیم که اقدامات ضروری را برای نهایتا بستن این زندان به کار بگیرید و همچنین فورا برای کاهش تعداد زندانیان و تضمین برخورد انسانی با بازداشت شدگان و شفافیت بیشتر در اقدامات کمیته نظامی ویژه گوانتانامو اقدام کنید.

بعد از حملات یازدهم سبتامبر زندان گونتانامو در دوره جورج بوش افتتاح شد که تعداد بازداشتیان آن به ۸۰۰ نفر می رسید. در دوره باراک اوباما این تعداد کاهش یافت.

این خبر را در آرتی عربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صادر نشدن اعلان قرمز برای یاسین رامین + علت