61 قلم لوازم خانگی بین نیازمندان هلیلانی توزیع شد


61 قلم لوازم خانگی بین نیازمندان هلیلانی توزیع شد

ایلام- ایرنا- مدیر کمیته امداد هلیلان گفت: 61 قلم لوازم خانگی به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال بین نیازمندان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.

عزیزمراد غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۶۱ دستگاه، ۳۰ دستگاه یخچال به ارزش ۲ میلیارد ریال از محل مساعدت مرکز نیکوکاری جانان این شهرستان و ۳۱ دستگاه لوازم سرمایشی ( کولر آبی ) به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت و همت خیرین تامین شده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری و مردم نوع دوست استان لوازم خانگی مددجویان که قادر به خرید آن اقلام نیستند را تامین می کند.

مدیر کمیته امداد هلیلان با سایر اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: امسال در طرح قربانگاه به مناسبت عید قربان نیز بیش از ۷۰ راس دام کوچک قربانی و بین نیازمندان هلیلانی توزیع شده است.

غلامی تاکید کرد: کمیته امداد هلیلان همزمان با عید غدیر در طرح ضیافت علوی با مشارکت مرکز نیکوکاری جانان این شهرستان هشت هزار پرس غذای گرم پخت شده در بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

وی به برنامه فرهنگی این نهاد اشاره و اضافه کرد: این نهاد در دهه امامت و ولایت ویژه برنامه های فرهنگی نظیر مسابقات با موضوع غدیر شناسی و اهدا کمک هزینه زیارتی مشهد مقدس به نفرات برتر، رزمایش طاعت و بندگی کارکنان و مددجویان در قالب پویش غدیر در کانون محلات، تجلیل و تکریم از مددجویان سادات در قالب طرح مفتاح الجنه و اهدا هدیه به این خانواده و همچنین طرح یاس را برگزار کرده است.

رییس کمیته امداد هلیلان گفت: امکان کمک غیر حضوری نیز از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۲۱ صندوق امدادولایت و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد #۰۸۴۱۲*۸۸۷۷* پیش بینی شده است و نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز همچنین می توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۱۸۷۵۵۷۶۹۰ نسبت به هماهنگی دریافت نذورات و قربانی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از یک هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب سه هزار و ۷۰۰ نفر از مردم شهرستان هلیلان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری