فرمانده سپاه جوانرود: خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند


فرمانده سپاه جوانرود: خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان جبهه جنگ نرم هستند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ «بهرام میرزایی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، افزود: خبرنگاران و رسانه های متعهد نقش تاتیرگذاری در خنثی سازی توطئه ها و جنگ روانی دشمان دارند.

وی روز خبرنگار را یادآور اراده مجاهدانه مردان و زنانی دانست که پرچم رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر دوش گرفته و نقش مهمی در نمایاندن حقایق، تنویر افکار عمومی، ترویج فرهنگ عمومی و سبک زندگی ایفا می‌نمایند.

سرهنگ میرزایی تصریح کرد: امروز دشمنان در بسیاری از راهبردهای خود با شکست جدی مواجه شده اما در فضای جنگ نرم خیال می کند می توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کند و اینجا نقش رسانه و خبرنگاران با اهمیت است.

در این نشست با تقدیر از زحمات «امیر ابراهیمی» مسئول سابق بسیج رسانه جوانرود ؛حسینی به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

خبرنگاران نقش بسزایی در آگاهی بخشی به جامعه دارند

جانشین انتظامی شهرستان جوانرود نیز در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نقش بسزایی درآگاهی بخشی به‌جامعه دارند.

فرمانده سپاه جوانرود: خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم هستند

سرهنگ کسانی با بیان اینکه خبرنگاران در گسترش امنیت اجتماعی نقش موثری دارند، افزود :خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای زدودن غبار شایعات از جامعه اقدام و در راستای همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس قدم بردارند.

وی تعامل نیروی انتظامی با خبرنگاران را در فرهنگ پذیری، نظم و انضباط، ترافیک و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست و اظهار داشت: بهترین سرمایه پلیس مردم هستند و در این میان احساس امنیت در بین مردم و جامعه مهم است که در این زمینه خبرنگاران می توانند با القای امید به جامعه و جلوگیری از انتشار مطالب ناامید کننده، نقش خود را در القای احساس امنیت در بین مردم به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ کسانی به مطالبه گری خبرنگاران اشاره کر و گفت: خبرنگاران رسانه باید مطالبه گر باشد زیرا روحیه مطالبه گری موجب پیشرفت کشور می‌شود.

وی یادآورشد: تعامل مشترک ناجا با رسانه‌ها علاوه بر آگاه سازی جامعه به ویژه در شرایط فعلی، پیوند مبارکی است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟