زندی بتن کلاردشت – شهروند ساری؛ شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران


زندی بتن کلاردشت – شهروند ساری؛ شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران

ساری – ایرنا – دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز سه‌شنبه در کلاردشت از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف هم می‌روند تا پس از سال‌ها شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران برگزار شود.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر فوتسال کشور با حضور ۱۵ تیم از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد آغاز به کار کرد که از هفت مسابقه برنامه‌ریزی شده فقط چهار مسابقه برگزار شد. عصر امروز نیز قرار است هفته دوم این رقابت‌ها با برگزاری همزمان هفت مسابقه آغاز شود و ۱۴ تیم به مصاف هم بروند. یک تیم نیز در هر هفته طبق قرعه استراحت خواهد داشت.

در یکی از دیدارهای هفته دوم که از ساعت ۱۸ امروز برگزار می‌شود، دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور یعنی زندی بتن کلاردشت و شهروند ساری باید به مصاف هم بروند و نخستین شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران در فصل جاری را رقم بزنند.

مازندران تا کنون به جز شهروند ساری، دو تیم دیگر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور داشت که یک تیم در اوایل دهه ۸۰ از تنکابن و یک تیم نیز در اواخر دهه ۸۰ از گلوگاه برای یک فصل در لیگ برتر حضور داشتند. بر همین اساس این سومین فصلی است که از مازندران دو تیم در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد.

زندی بتن، آماده و پرانگیزه

تیم فوتبال زندی بتن کلاردشت که به تازگی جوز حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرده در هفته نخست به ورزقان رفت و مقابل تیم قدرتمند مس سونگون قرار گرفت که در دیداری نزدیک و با اختلاف یک گل شکست را پذیرا شد.

زندی بتن در این مسابقه با نتیجه ۴ – ۳ شکست خورد ، اما عملکرد خوب شاگردان مجید رئیسی هواداران این تیم و فوتسال مازندران را نسبت به کسب موفقیت در ادامه فصل توسط زندی بتن کلاردشت امیدوار کرد. عملکرد فنی خوب بازیکنان این تیم و آغاز به کار خوب کلاردشتی‌ها بیانگر حضوری پرقدرت در لیگ برتر است.

زندی بتن کلاردشت – شهروند ساری؛ شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران

کلاردشتی‌ها در این مسابقه دو بار از حریف خود پیش افتادند، اما تجربه بازیکنان مس سونگون سبب شد در آخرین لحظات بازی نتیجه را به سود خود تمام کنند. برای این تیم در مسابقه هفته نخست رحمان سارانی، شهرام شریف‌زاده و مهدی دهقان‌نژاد گلزنی کردند.

شهروند، آغاز کجدار و مریز لیگ برتر

شهروند ساری دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور و باسابقه‌ترین تیم این لیگ برتر است که در سوی دیگر مسابقه امشب قرار دارد و برای برگزاری نخستین دیدار فصل خود به کلاردشت سفر کرده است. شهروندی‌ها با این که باید امشب دومین دیدار خود را برگزار می‌کردند به دلیل حضور نیافتن در زمین حریف، بازی هفته نخست را برگزار نکردند. دیدار هفته اول این تیم باید در قم و مقابل تیم فردوس این شهر برگزار می‌شد. اما شهروند به دلیل آماده نبودن تیم در مسابقه حاضر نشد و نتیجه این بازی یا تصمیم به برگزاری مجدد آن هنوز از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام نشده است. بر همین اساس شهروند ساری نخستین دیدار فصل خود را امشب برگزار می‌کند.

این تیم که فصل قبل تا مرز سقوط از لیگ برتر نیز پیش رفت و در مرحله پلی‌آف توانست یک بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر را نگه دارد، در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی با چالش‌های متعددی مواجه است. هنوز تکلیف ترکیب نهایی این تیم و کادر فنی آن به طور دقیق مشخص نیست و فعلا به طور موقت جابر کیان‌نژاد هدایت آن را بر عهده دارد تا طی هفته‌های آتی تصمیم‌گیری نهایی برای آن انجام شود.

زندی بتن کلاردشت – شهروند ساری؛ شهرآورد لیگ برتری فوتسال مازندران

شهروند حامی مالی ندارد

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم برای بازی به کلاردشت اعزام شده و فعلا با بضاعت موجود سعی می‌کنیم که در رقابت‌ها حضور یابیم.

سعید نجاریان خاطرنشان کرد: طبق مقررات تا چهار هفته اول تیم‌ها مهلت نقل و انتقالات دارند. سعی می‌کنیم از هفته چهارم برنامه‌ریزی کنیم و در حد وسع طی این مدت بازیکنان و سرمربی جذب کنیم.

وی افزود: تیم نسبت به فصل قبل تعدادی از بازیکنان را با توجه به پایان قرارداد از دست داده و باید بر اساس توان مالی موجود به دنبال جذب بازیکن باشیم. البته تیم هنوز حامی مالی ندارد و امیدواریم بتوانیم اعتباراتی را برای تیم جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری تصریح کرد: تیم ما فعلا با ترکیبی از بازیکنان جوان تشکیل شده است که تلاش می‌کنند توان خود را در این رقابت‌ها نشان دهند. اما با اضافه شدن بازیکنان جدید طی هفته‌های آتی وضعیت تیم تغییر خواهد کرد.

نجاریان درباره حضور نیافتن تیم در مسابقه هفته نخست نیز گفت: ما پیش از آغاز رقابت‌ها درخواست کرده بودیم که مسابقات یک هفته عقب بیفتد. چون می‌دانستیم که شرایط حضور در مسابقات در ان تاریخ را نداریم. دو بازی دیگر هم در هفته نخست لغو شد.

وی افزود: فعلا نتیجه مشخصی برای هفته نخست اعلام نشده است. درخواستی برای برگزاری مسابقه در تاریخی دیگر به فدارسیون فوتبال داده شد که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. هنوز نتیجه‌ای در این مورد به ما اعلام نشده است.

دیدار امشب زندی‌بتن و شهروند ساری را مجید اکبری قضاوت می‌کند و میرهادی اسماعیلی و رضا پورشایگان به عنوان داوران دوم و سوم، محمدجواد احتشام به عنوان وقت‌نگهدار و منوچهر نظری ناظر بازی هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار مازندران با 50 مدیرکل روز جمعه مهمان مردم گلوگاه است