عرضه آثار آیت‌الله جوادی آملی با موضوع عاشورا در مسجد رحمتیه


عرضه آثار آیت‌الله جوادی آملی با موضوع عاشورا در مسجد رحمتیه

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: نمایشگاه کتاب با محوریت آثار آیت‌الله العظمی جوادی آملی در موضوع قیام عاشورا در دهه اول محرم در مسجد رحمتیه برپا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «امیر میثم سعیدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران در ادامه همکاری خود با مساجد، برنامه عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام حسین (ع) را در مسجد رحمتیه خیابان شکوفه برگزار می کند، اظهار کرد: این مراسم صبح ها از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 10 صبح و با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران افزود: نمایشگاه کتاب نیز با محوریت آثار آیت الله العظمی جوادی آملی با موضوع قیام عاشورا در دهه اول محرم در مسجد رحمتیه برپا می شود و آثار این مرجع تقلید با تخفیف 50 درصد به فروش می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه نشست مبلغان دینی و ذاکران اهل بیت (ع) نیز پنج شنبه، 21 مردادماه توسط دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی از ساعت 17 تا 19 در مسجد رحمتیه برگزار می شود، گفت: هدف از این نشست، هم اندیشی درباره چگونگی کمک حوزویان و مداحان تهران به دولت جدید در حوزه فرهنگی است.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی امام جماعت مسجد رحمتیه، همه هزینه های مربوط به پذیرایی از شرکت کنندگان در این دو برنامه، صرف تهیه بسته های ارزاق می شود، اظهار کرد: ماه طی سه ماه همکاری مستمر با این مسجد توانسته ایم 60 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کردیم که انشاءالله این روند در ماه محرم نیز ادامه می یابد.

وی در پایان تاکید کرد: دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در شرق تهران طی شش سال که از فعالیت آن می گذرد با ۲۰ مسجد همکاری داشته است که با چهار باب از این مساجد (رحمتیه، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، شفا و جابری) تعامل بیشتری داشته است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان