395 هزار بسته غذایی بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود 


395 هزار بسته غذایی بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 350 هزار پُرس غذای گرم و 45 هزار بسته معیشتی در ماه های  محرم و صفر امسال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان این استان توزیع می شود. 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام چنین اقدامی در کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح ملی اطعام و احسان حسینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بهره‌ مندی هر چه بیشتر از ظرفیت معنوی ماه‌ های محرم و صفر برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان این استان در ماه های محرم و صفر امسال با مشارکت نیکوکاران بومی و غیربومی انجام می شود.

مبشری عنوان کرد: بمنظور پخت و توزیع ۳۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ آشپزخانه در نقاط مختلف این استان ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز داشت: یکی از مسائلی که باید در زمینه آن به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) تأسی کرد توجه به نیازمندان و تلاش برای کاهش مسائل و مشکلات آنان است.

مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌ های محرم و صفر امسال آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی و نذرهای مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان استان است.

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید