شکایت از شاهزاده انگلیسی به علت آزار جنسی


شکایت از شاهزاده انگلیسی به علت آزار جنسی

خبرگزاری آریا- ویرجینیا رابرتس جوفره علیه شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس که به تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال متهم است، شکایت کرد.

شکایت از شاهزاده انگلیسی به علت آزار جنسی
خبرگزاری آریا- ویرجینیا رابرتس جوفره علیه شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس که به تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال متهم است، شکایت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رسانه های انگلیس، ویرجینیا رابرتس جوفره از بردگان جنسی شبکه فحشای جفری اپستین (Jeffrey Epstein) آمریکایی، علیه شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس که به تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال متهم است، شکایت کرد.
ویرجینیا رابرتس جوفره روز دوشنبه این هفته در دادگاهی در نیویورک، رسما از پسر ملکه انگلیس، به علت ارتباط جنسی در سال 2001 میلادی، در حالی که کم‌تر از 18 سال داشت، شکایت کرد.
وی گفت شاهزاده انگلیسی، در ساختمان متعلق به جفری اپستین و نیز دیگر ساختمان ها، بار‌ها به وی تجاوز کرده است.
دیوید بویز (David Boies)، وکیل خانم جوفره در مصاحبه با شبکه‌ای بی سی نیوز (ABC News) آمریکا گفت: اگر موکلم اکنون شکایت نکند، شاهزاده اندرو به خاطر اقداماتش، حساب پس نخواهد داد.
وی افزود 20 سال پیش، ثروت، قدرت، موقعیت و ارتباطات شاهزاده اندرو موجب شد ویرجینیا که کودک بود نتواند حمایت لازم را در برابر این آزار‌های جنسی به دست آورد.
شاهزاده اندرو که پسر محبوب ملکه الیزابت دوم است، پیش از این نیز با افراد ثروتمند بدنام که در تجارت فحشا دست داشته اند، دوستی داشته است. فرودین ماه امسال، گیسلاین مکسول در آمریکا متهم شد دختران جوان را برای فحشا با مقامات کشور‌ها قاچاق می‌کرده است و بدین ترتیب، نام شاهزاده اندرو که به سوء استفاده از دختران کم سن و سال متهم است، بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. گیسلاین مکسول انگلیسی که معشوقه جفری اپستین (Jeffrey Epstein) آمریکایی بود، متهم است عشرتکده‌هایی به منظور فحشا برای افراد مشهور فراهم می‌کرده است. تاکنون وی متهم بود دختران کم سن و سال را برای افراد پولدار هوسران، از جمله شاهزاده اندرو فراهم می‌کرد و اکنون دادستانی آمریکا، قاچاق انسان را نیز به اتهام‌های وی افزوده است.
گیسلاین مکسول که به نیویورک مهاجرت کرده بود در آن جا به جفری اپستین پیشنهاد داد در زمینه مدلینگ همکاری کنند تا بتوانند با این حربه، دختران جوان را برای هوسرانی ثروتمندان، فراهم کنند. به نوشته گاردین، پیش از این 8 اتهام به این زن انگلیسی وارد شده بود که با افزوده شدن دو اتهام جدید، مجموع اتهام‌های وی به 10 مورد رسید. جفری اپستین که بازداشت شده بود، به گفته پلیس در زندان، خودکشی کرد. مرگ مشکوک او موجب شد راز‌های پنهان این شبکه بهره کشی جنسی پنهان بماند.
شماری از دخترانی که مورد آزار جنسی شاهزاده اندرو، فرزند دوم ملکه انگلیس قرار گرفته اند، بازجویی از شاهزاده انگلیسی را خواستارند.
پیشتر نیز روزنامه دیلی میل نوشته بود: شاهزاده اندرو پسر ملکه انگلیس که به تجاوز جنسی دختران کم سن متهم است، شریک بانکداری بوده که او نیز متهم به آزار جنسی شده است.
بهری کیو (Harry Keogh) مدیر پیشین کیوتس (Coutts) بانک ملکه و بانکدار خصوصی شاهزاده اندرو، دومین پسر ملکه انگلیس، شرکتی را راه انداخته بود که در سال 2018 و در پی اتهاماتی مبنی بر تعرض جنسی، از اداره شرکت استعفا داد.
دیلی میل نوشت: اکنون روشن شده است شاهزاده اندرو ماه ژوئن گذشته با هری کیو که بدنام است شرکتی با نام لینسلز (Lincelles) راه انداخته است تا سرمایه گذاری اعضای خانواده شاهزاده اندرو را اداره کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عقاب های لوفت وافه؛ 5 هواپیمای نظامی برتر آلمان نازی در طول جنگ جهانی دوم