امیری خراسانی: معرفی سجادی به مجلس تحقق وعده ورزشی دولت سیزده بود


امیری خراسانی: معرفی سجادی به مجلس تحقق وعده ورزشی دولت سیزده بود

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، گفت: وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت ورزش نشان از تحقق وعده‌های رییس جمهور منتخب مردم دارد.

«محمدتقی امیری خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت وزارت ورزش و جوانان در کابینه دولت اظهار داشت: اگر این وزارت خانه را به ۲ بخش جداگانه تقسیم کنیم باید گفت که زیرمجموعه‌های آن اکثریت مردم جامعه هستند چون در یک بخش هم با ورزش همگانی و هم قهرمانی سرکار دارد و در بخش دیگر باید مسائل و مشکلات جوانان را در دستور کار قرار دهد. لذا وزیر مربوطه کار بسیار سختی پیش رو دارد و یکی از مهم‌ترین لازمه‌های آن تعامل مناسب با تمام ارکان دولت و بخش ورزش است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی با اشاره به انتخاب حمیدرضا سجادی برای پست وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از وعده‌های رئیس جمهور منتخب در زمان تبلیغات انتخاباتی، گزینش وزیر از بدنه ورزش بود. سجادی برای پست وزارت ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند وی را متمایز کند. تأکید رییس جمهور منتخب بر روی نام وی نشان از تحقق وعده‌های دکتر رئیسی دارد. این‌ یک انتخاب خوب است و امیدوارم وزیر پیشنهادی از مجلس رای اعتماد کسب کند.

امیری خراسانی ادامه داد: اینکه از سجادی به‌عنوان یک گزینه مناسب یاد می‌شود بی‌دلیل نیست زیرا وی سه ویژگی بارز دارد که او را متمایز از دیگران کرده است. وی یک ورزشکار حرفه‌ای است که به‌خوبی از مسائل ورزش آگاه است. در بعد مدیریتی نیز در دولت‌های قبلی گزینه وزارتخانه بوده و پست معاونت را نیز در اختیار داشته است. سجادی همچنین تحصیلات دانشگاهی در بالاترین سطح و رشته مرتبط دارد و این سه ویژگی بارز او به شمار می‌رود.

رییس فدراسیون ورزش روستایی با اشاره به انتظار خود از وزیر دولت سیزدهم افزود: جامعه روستایی در ادوار مختلف همیشه پیش‌قدم و در صف نخست بودند و در چهل سال گذشته نیز این را ثبت کردند؛ اما در بعد توسعه در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش ورزش کاستی‌های زیادی دارند. امیدوارم در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مهم شود. همچنین بازی‌های بومی محلی میراث ماندگار روستاییان و عشایر است که می‌شود با احیا و گسترش آن از سختی‌های زندگی دیجیتالی عبور کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور رئیس‌جمهور در جمع ایتام و کودکان معلول