تمام ظرفیت شورای شهر میناب برای مقابله با کرونا استفاده می شود


تمام ظرفیت شورای شهر میناب برای مقابله با کرونا استفاده می شود

بندرعباس-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر میناب گفت: با توجه به شدت شیوع کرونا از تمام توان و ظرفیت های شورای این شهر برای مبارزه با این بیماری استفاده می شود.

به گزارش ایرنا ، سید موسی هاشم نسب مینابی شنبه درجریان بازدید از محلات شهر میناب افزود:با استفاده از ظرفیتهای خیران، مردم و دستگاههای اجرایی و ادارات دولتی در این خصوص با قدرت پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد:با توجه به وضعیت بحرانی شهر میناب از نظر وضعیت کرونا، شورای شهر هم در این خصوص اقدام های و برنامه هایی دارد که تلاش دارد با کمک و همکاری مردم از این بحران خارج شویم.

وی یاد آور شد: اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونا، با تشکیل نشست با مسوولان حوزه بهداشت و سلامت شهرستان و با همکاری همه مردم در تلاش برای عبور از این بحران هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۱۴ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این شمار ۱۴۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و حال ۴۰ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفتو گوبا ایرنا افزود: متاسفانه روند شیوع کرونا در هرمزگان یک روند بسیار صعودی بوده و در شبانه روز گذشته ۲۶۴ مبتلای جدید در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: شمار مبتلایان در هرمزگان در یک هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر پنج درصد و بستری های بخش مراقبت های ویژه سه درصد افزایش داشته است.

نوروزیان آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان را یک هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار با احتساب ۱۲ فوتی ثبت شده در شبانه روز گذشته است.

شهر میناب در شرق استان دارای ۷ نفر عضو شورای اسلامی است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!