بشاراسد: تولید و اشتغال اولویت دولت جدید سوریه است


بشاراسد: تولید و اشتغال اولویت دولت جدید سوریه است

شفقنا- رئیس جمهور سوریه تولید و ایجاد فرصت های شغلی را اولویت کنونی دولت سوریه عنوان کرد و گفت: ما توانایی مقابله با چالش‌ها و حل آنها را داریم. به گزارش شفقنا از مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رئیس جمهور سوریه در نخستین نشست کابینه جدید این کشور اولویت‌های این مرحله را اعلام کرد. بر اساس این گزارش، […]

بشاراسد: تولید و اشتغال اولویت دولت جدید سوریه استبشاراسد: تولید و اشتغال اولویت دولت جدید سوریه است

شفقنا- رئیس جمهور سوریه تولید و ایجاد فرصت های شغلی را اولویت کنونی دولت سوریه عنوان کرد و گفت: ما توانایی مقابله با چالش‌ها و حل آنها را داریم.

به گزارش شفقنا از مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رئیس جمهور سوریه در نخستین نشست کابینه جدید این کشور اولویت‌های این مرحله را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، بشار اسد از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی به عنوان اولویت‌های کنونی دولت سوریه یاد کرد.

او گفت: اولویت کنونی ما تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی است. در گذشته بحث برقراری امنیت برای شروع روند تولید اهمیت داشت اما امروز تولید به منظور تداوم ثبات به خصوص پس از آزادسازی بخش‌های عظیمی از خاک سوریه از لوث تروریست‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس جمهور سوریه افزود: نکته اصلی این است که ما به عنوان دولت چالش‌های پیش رو مشخص می‌کنیم و اینکه کدام یک از این چالش‌ها را اصلی یا فرعی مدنظر بگیریم. ما گاهی در چالش‌های فرعی فرو می‌رویم و چالش‌های اصلی را نادیده می‌گیریم اما از توانایی مقابله با چالش‌ها و حل آنها برخورداریم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس جدید و متفاوت از شهرزاد دختر مهران مدیری