بلایی که رنگ موی بی کیفیت بر سر زن جوان آورد


بلایی که رنگ موی بی کیفیت بر سر زن جوان آورد

استفاده از محصول آرایشی نامرغوب موجب ایجاد حساسیت شدید برای یک زن جوان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آلرژی به محصول آرایشی رنگ مو، یک دختر جوان را به دردسر انداخت. «سرایا الیسون» ۱۹ ساله پس از استفاده از این رنگ مو دچار حساسیت شدید و روانه بیمارستان شد و بنا به ادعای این دختر جوان، او از یک رنگ موی مشکی ارزان قیمت برای رنگ کردن موهایش استفاده کرده بود که دچار حساسیت شده و با انتشار تصاویری از خود به افرادی که قصد رنگ کردن مو‌های خود را دادند هشدار داد.

در تصاویری که او در تیک تاک منتشر کرد چهره متورم این دختر جوان را نشان می‌دهد و با انتشار این تصاویر در شرح کوتاهی نوشت: «همیشه قبل از انجام رنگ مو، ابتدا آن را امتحان کنید. من ۱۳ سال است که موهایم را رنگ می‌کنم. گاهی به علت استفاده از رنگ‌های ارزان قیمت، خط مو و گوشم کمی حساس می‌شد، اما اهمیت نمی‌دادم. با فرض اینکه رنگ به پوستم نفوذ کرده چند ساعت طول می‌کشید تا بهبود یابد.

بیشتر بخوانید

بلایی که لوازم آرایشی تقلبی سر زن جوان آورد + تصاویر

در ۱۵ ژوئیه من نیمی از موهایم را مشکی کردم. صبح روز بعد وقتی از خواب بیدار شدم ناگهان مادرم فریاد زد چه اتفاقی برای صورتت افتاده است. به آینه نگاه کردم و دیدم سمت راست پیشانی من متورم شده است.»

بلایی که رنگ موی بی کیفیت بر سر زن جوان آورد

بنا به گفته این دختر جوان لحظه به لحظه وضعیت صورتش بدتر می‌شد و مادرش در ادامه تصمیم گرفت او را سریع به اورژانس منتقل کند. علائم وی متورم شدن پیشانی و چشم، سوختگی شیمیایی، حساسیت پوستی و بی حسی در صورت بود.

گفتنی است؛ الیسون با داروهایی که پزشک برای او تجویز کرده درمان را ادامه می دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)