یک سوم پروازهای داخلی کنسل شد


یک سوم پروازهای داخلی کنسل شد

رکنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای داخلی در 5 روز آینده خبر داد.

تعطیلات بالاخره اعمال شد و ایران وارد تعطیلات کرونایی 6 روزه شد. تعطیلات کرونایی که امیدوار هستیم به قطع زنجیره ویروس کشنده کرونا کمک کند. تعطیلات کرونایی برای بانک ها و تمام مشاغل و ادارات اعمال می شود. کارشناسان پزشکی از مردم درخواست دارند که در این 6 روز تعطیلات کرونایی به فکر سفر و حضور در تجمع و دورهمی نباشند. این 6 روز تعطیلات کرونایی اگر با رعایت مردم و تدابیر مسئولین همراه باشد می تواند به قطع زنجیره کرونا بیانجامد.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی رکنا در خصوص وضعیت پروازهای داخلی در تعطیلات کرونایی گفت: یک سوم پروازهای داخلی به مدت 5 روز، از روز دوشنبه تا روز شنبه تقلیل پیدا کرده است و طبق مصوبه کلیه فرودگاه های کشوری پروازهای داخلی خود را به یک سوم کاهش داده اند.

وی افزود: کنسلی های صورت گرفته از طریق شرکت های هواپیمایی به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه پروازهای لغو شده به مسافران عودت داده می شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در آخر گفت: طبق مصوبه ستاد این دستورالعمل برای پروازهای داخلی بوده و پروازهای خارجی طبق برنامه قبلی انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
3 1

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری سارق گوشی موبایل توسط یگان حفاظت سازمان پایانه ها